نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سارا شیربیگی: دوست دارم خانم گل جهان هم بشوم

  • کد خبر: ۲۰۹۵۶
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
سارا شیربیگی: دوست دارم خانم گل جهان هم بشوم
قرار گرفتن بهترین گل‌زن لیگ و تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان
سارا شیربیگی، ملی‌پوش فوتسال کشورمان، پس از کسب عنوان خانم گلی ایران و آسیا در جمع ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفت و به پیشنهاد‌های خارجی خود جواب منفی داده است. به بهتر شدن موقعیت فوتسال بانوان امیدوار است و به کسب عنوان خانم گلی جهان نیز فکر می‌کند. او که عضو تیم فوتسال هیئت فوتبال بانوان استان نیز هست دراین‌باره با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت‌وگویی کرده است که در ادامه می‌خوانید.

جزو بهترین بازیکنان فوتسال جهان شدن چه احساسی دارد؟
واقعا خوشحالم، چون موفقیت‌های دختران اول در آسیا و بعد در جهان رخ می‌دهد. چون المپیک نداریم و جام جهانی هم برگزار نمی‌شود، من در آسیا به هدفم رسیدم و می‌خواستم در جهان هم مطرح شوم. خوشبختانه امسال این اتفاق افتاد و بسیار خوشحالم، چون جزو اهدافم بود و از این موضوع خوشحالم که در این اوضاع بد جامعه، بالأخره یک خبر خوبی رسید. واقعا خوشحال‌کننده بود که یک ایرانی جزو ۱۰ نفر اول جهان شود و باعث افتخار است.

از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد داری؟
چند پیشنهاد داشتم، اما با تیم هیئت خراسان رضوی قرارداد بسته بودم و نمی‌توانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم. قصد رفتن هم نداشتم.

از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشتی؟
از قطر، کویت و پرتغال ولی شرایط رفتن به این تیم‌ها را نداشتم.

رفتن به این تیم‌ها چه تفاوتی با پیشنهاد‌های ایران داشت؟
از نظر مالی مطمئنا بهتر از ایران بود، ولی دوست ندارم خارج از ایران بروم و اصلا به رفتن خارج از کشورم فکر نمی‌کنم. البته در آینده ممکن است در تیم خارجی بازی کنم.

از نظر شرایط مالی و رسیدگی به فوتسال چه شرایطی داری؟
بانوان ایران در مقایسه با آقایان قرارداد مالی خوبی ندارند. با این حال، راضی هستیم و شرایط را پذیرفته‌ایم.

چه کار‌هایی باید انجام دهند؟
فوتسال بانوان توانایی زیادی دارد، اما بعد از هر مقامی که به دست می‌آوریم تا مسابقات بعدی فراموش می‌شویم. چرا وقتی استعداد و توانایی وجود دارد رسیدگی نمی‌شود؟ باید بیشتر پیگیری شود و مسابقات دوستانه برگزار شود، چون بانوان ایرانی واقعا لیاقت قرار گرفتن در بین ۱۰ بازیکن برتر را دارند، ولی متأسفانه دیده نمی‌شوند. ما سالانه فقط یک مسابقه با روسیه داریم در حالی که اگر مسابقات بیشتری برگزار شود، بازیکنان بیشتر دیده می‌شوند و رتبه تیمی ما هم مطمئنا بالاتر می‌رود. به نظر من، بانوان کشورمان این توانایی را دارند. امیدوارم مسئولان بیشتر رسیدگی کنند.

هدف بعدی شما بعد از قرار گرفتن در جمع ۱۰ بازیکن برتر جهان چیست؟
فعلا مسابقات آسیایی را داریم که برای قهرمانی دوباره تلاش می‌کنیم. برای حضور در رقابت‌های جهانی هم گفتند نامه دیر آمده است و نتوانستیم شرکت کنیم.

دوست داری چه مقام دیگری کسب کنی؟
من خانم گلی ایران و آسیا را کسب کرده‌ام. واقعا دوست دارم خانم گلی جهان را کسب کنم و به آن فکر می‌کنم، ولی یا مسابقات جهانی برگزار نمی‌شود یا ما شرکت نمی‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->