تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سربازان گمنام، طلایه‌دارانِ سپاهِ امام زمان (عج)

  • کد خبر: ۲۱۳۵۲۱
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
سربازان گمنام، طلایه‌دارانِ سپاهِ امام زمان (عج)
ما را خداوند کریم به میلادِ مسعود حضرت حجت (عج) کرامت بخشیده است؛ بقیة اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ؛ آنچه خداوند برای شما باقی گذارده، برایتان بهتر است اگر ایمان داشته باشید!

تعریف ایمان را هم پیش‌تر‌ها خوانده و شنیده‌ایم که فقط به دل پاک و نیت خالص نیست. این گامِ اول را باید به گام دوم و بیان صریح و با صدای بلند، پیوند داد تا برای گامِ سوم که برونداد و ظهورات فراوان در رفتار و کردار دارد آماده شد. مومنانی که می‌خواهند خود را با بقیة ا... تعریف کنند و در قاعده امت- امامت صاحب جایگاه شوند هم ایمان خویش را بر اساس این سه‌گانه باید طراحی و اجرا کنند.‌

نمی‌شود که ایمان را، چون دُر در صدفِ دل نگهداشت. چنان‌که مروارید در صدف نمی‌تواند به سرمایه‌ای زایا تبدیل شود. ایمان حتما باید به کلمه تبدیل شود تا به مرحله تبلیغ و سپس ترویج برسد. این دوگانه است که، چون نسخه‌ای شفابخش می‌تواند به رفتار تبدیل شود و جامعه را به سلام و سلامت و صلاح برساند. چیزی که پیش‌نیاز ظهور هم هست.

اینکه می‌گویند منتظرانِ مصلح، خود باید صالح باشند یک قاعده عقلانی است. فاسد که تضادش با صالح کار را به تقابل می‌کشاند. صالح است که با مصلح همراه می‌شود تا جهان به صلاح برسد. اگر واقعا منتظر حضرت مصلح هستیم. اگر در خوانشِ دو حرفی که در میان دوپرانتز می‌گذاریم و (عج) می‌خوانیم، صادق هستیم. باید خود را بسازیم. جهاد اکبر اگر در ما به نتیجه نرسد نه در آن جهاد گامی به پیش برده‌ایم و نه در جهاد اصغر دشمن را شکسته‌ایم

. منتظرانِ امام زمان (عج) باید به تعریفِ مشخص نسبت خود با امام همت کنند. به ویژه سربازانِ گمنامِ امام زمان (عج) در این مسیر از همه ما باید جلوتر باشند. اینان به وصفِ سربازی باید مشابهت فراوان‌تری با امام زمان (عج) داشته باشند. چنان‌که سربازان پادگان‌ها در لباس و رفتار و ساختار به فرماندهان خویش شبیه‌اند. این‌جاست که به مفهومی عمیق به نامِ شرحِ اسم می‌رسیم. التزام به سبک زیستی امام زمان (عج) اسم ما را شرح باید باشد.

با چنین وجه تسمیه‌ای است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ما از همه هم‌قطاران جهانی خود متمایز و ممتاز می‌شوند. اگر آن‌ها صرفا به نگهداشت منافع ملی خود مأمورند، اینان علاوه بر آن به اصلاحگری و فسادستیزی هم تکلیف دارند.

در حقیقت این سربازان باید بسانِ طلیعه لشکرِ حضرت صاحب الزمان (عج) عمل کنند. پرچم‌دارانی باشند که مردمان در مرامشان خط‌های روشن از سبک زندگی امام زمانی را به چشم ببیند و به جان احساس کند. آنچه آن‌ها را اجری مضاعف می‌بخشد این است که بی‌نام و نشان در قامت یک پهلوان ظاهر شوند و زمینه ظهور را فراهم کنند. همان‌طور که منتظرانِ حضرتِ مُصلح باید صالح باشند، سربازان امام زمان (عج) هم باید در تجانس با فرمانده کل، هر روز موفق‌تر باشند. چنین باد ان‌شاءا...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->