زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

بلیت سفرهای نوروزی را رفت و برگشتی تهیه کنید

  • کد خبر: ۲۱۵۰۷۱
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
بلیت سفرهای نوروزی را رفت و برگشتی تهیه کنید
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی بر تهیه بلیت سفرهای نوروزی توسط مسافران به صورت رفت و برگشت تاکید کرد و گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات در سفرهای نوروزی در حالت آماده باش کامل است.

به گزارش شهرآرانیوز سید کمال هادیان‌فر افزود: با توجه به آمار سفر‌ها و میزان تقاضا در نوروز گذشته، برای سفر‌های نوروز ۱۴۰۳، با توجه به اینکه سفرنامه نوروز با ایام مبارک ماه رمضان همزمان شده است، سه تا پنج درصد افزایش پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه بلیت و دسترسی راحت مردم به خدمات حمل‌ونقل، گفت: همه بلیت‌ها نباید در یک روز خاص عرصه شوند، بلکه ۲۰ تا ۳۰ درصد بلیت‌ها قبل از ۴۸ یا ۲۴ ساعت هر روز ارائه شود و تا آخرین روز ایام طرح نوروزی روز بلیت وجود داشته‌باشد. ۶۰ تا ۷۰ درصد بلیت‌ها نیز باید به‌صورت رفت و برگشت به فروش برسد.

هادیان‌فر خاطرنشان‌کرد: باید جلسات آموزشی برای نیرو‌های متخصص و مسئولان در حوزه سفر‌ها برای ارائه خدمات مطلوب ارائه شود.

وی تاکید کرد: فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفر‌های داخلی و سفر‌های بین المللی مقاصد زیارتی به ویژه نجف انجام نشود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بازرسی وزارت راه و شهرسازی نظارت لازم را درباره چگونگی فروش عادلانه و قیمت دولتی بلیت‌های هواپیما خواهند داشت.

وی اضافه‌کرد: با سرعت بالا باید زیرساخت‌ها و سامانه‌ها مهیا شود تا آمادگی کامل برای حوادث پیش بینی نشده داشته باشیم.

هادیان‌فر اظهار داشت: پاسخ‌گویی در میز‌های ارتباطات مردمی به بهترین شکل انجام شود و نقش فضای مجازی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی در سفر‌های نوروزی پر رنگ‌تر خواهد شد و رصد کامل فضای مجازی انجام شود تا بتوان واکنش‌ها و پاسخ‌های روشنگرانه در این زمینه ارائه داد.

اقدامات لازم درباره تامین سوخت انجام شود

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام نوروز باید کارت جایگاه‌های سوخت فعال شود تا تامین سهمیه سوخت سهل و راحت باشد.

هادیان‌فر تاکید کرد: همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->