۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند
سرخط خبرها

جزئیات محافل قرآنی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر: ۲۱۶۸۵۱
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
جزئیات محافل قرآنی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان
هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در ساعات مختلف شبانه‌روز با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم ترتیل‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور زائران و مجاوران روزانه در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. اولین مراسم همه روزه بعد از اقامه نماز صبح در رواق امام خمینی (ره) با حضور قاریان و حافظان برجسته آستان قدس رضوی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

دومین مراسم ترتیل‌خوانی کلام وحی نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ همراه با پخش از شبکه قرآن سیما از رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.

سومین مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم نیز همه روزه در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود که به صورت هم‌زمان از شبکه افق پخش خواهد شد. 
کرسی تلاوت «ربیع القلوب» هر شب به جز شب‌های احیا از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در ایوان مقصوره و در صورت برودت هوا در رواق دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

برنامه تفسیر محوری «قرآن کتاب تبیین» با حضور آیت‌الله تحریری در ده شب اول ماه رمضان و آیت‌الله شب‌زنده‌دار در بیست شب پایانی ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->