علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

بارش باران در اواسط هفته در خراسان رضوی (٢٨ اسفند ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۷۹۶۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بارش باران در اواسط هفته در خراسان رضوی (٢٨ اسفند ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه بارش باران توأم با رعدوبرق و برای نواحی مستعد بارش تگرگ و ایجاد آب‌گرفتگی و سیلاب پیش‌بینی شده است.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز جوی پایدار در سطح استان حاکم است.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به استان طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد بارش باران توأم با رعدوبرق خواهیم بود و در نواحی مستعد بارش تگرگ و ایجاد آب‌گرفتگی و سیلاب دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است طی این روز‌ها وزش باد شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود. روز پنجشنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و بارش‌ها تنها در نواحی شمالی و ارتفاعات خواهد بود.

همچنین روز جمعه جوی پایدار در سطح استان حاکم خواهد شد. روز سه‌شنبه افزایش دما رخ خواهد داد، اما برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

به گفته وی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مشهد بارانی خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٨ و ٢١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢١ درجه و در سردترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با ٣ درجه و تایباد ٢۶ درجه درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارندگی از شهر مشهد به میزان ٩ دهم میلیمتر ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->