دولت به دلیل نفوذ و جاسوسی‌ از طریق فیلترشکن‌ها، پیگیر رفع فیلترینگ است ویدئو | حرکات ژیمناستیک اسپات، ربات شرکت بوستون داینامیکس عرضه اولیه توکن‌ها (ICO) چیست؟ | فرصت سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال یا ریسک پنهان؟ تحلیل بیت کوین در حمایت کلیدی ۱۰۸،۰۰۰ | صعود یا اصلاح؟ نوید تولد ۱۱ هزار و ۶۴۸ نوزاد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ در اکران‌های شهری مشهد «قدم نورسیده مبارک» چگونه سرور مجازی ایران تضمین‌کننده دسترسی همیشگی به سایت شماست؟ کوسه‌های بی‌دندان؛ قربانیان خاموش تغییرات اقلیمی اطلاعات فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۵ + معرفی گان و آیتم‌های جدید اعتراض کارمندان مایکروسافت به رابطه با اسرائیل و اخراج ۲ نفر از آن‌ها جمع کردن زباله، وظیفه جدید گارد ملی آمریکا در واشنگتن! FDA به ایمپلنتی که روماتیسم مفصلی را درمان می‌کند تاییدیه داد OpenAI مکالمات کاربران با ChatGPT را به پلیس می‌دهد توضیحات رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر تلگرام + فیلم ناتینگ از تصاویر عکاسان حرفه‌ای به‌جای نمونه دوربین فون ۳ استفاده کرده است ریلمی از دو گوشی هوشمند عجیب رونمایی کرد: یکی با باتری ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دیگری با کولر! درخشش نخبه مشهدی در المپیاد جهانی نجوم | ارشیا میرشمسی با مدال طلا به شهرش بازگشت پیش‌بینی‌های هواشناسی چطور تهیه می‌شوند؟ + عکس معترض‌ترین کاربر اینترنت! یک تست جدید مبتنی بر گوشی هوشمند خطر ابتلا به دیابت را در ۱۰ دقیقه تشخیص می‌دهد تبلت گلکسی تب S10 لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت رئیس سابق طراحی گوگل می‌گوید همه شرکت‌های بزرگ درباره آینده اشتباه می‌کنند
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->