با این ویدئو آب را از گوشی‌ خیس‌شده خارج کنید! + ویدئو جزئیات جدیدی از طراحی کنسول پلی استیشن ۵ پرو فاش شد + عکس ستاد توسعه زیست فناوری از توسعه فرایندهای رباتیک در حوزه ژن‌درمانی حمایت می‌کند گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صعود قیمت نات کوین و تون‌کوین بعد از آزاد شدن مالک تلگرام پاول دورف، مدیر تلگرام، آزاد شد جزئیاتی جدید از شیوه دستگیری پاول دورف، مدیر تلگرام آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام تاریخ رسمی لیست‌شدن همسترکامبت اعلام شد + عکس گلکسی S۲۵ اولترا باریک‌تر و سبک‌تر است یا آیفون ۱۶ پرو مکس؟ درخشش دانش‌آموزان ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ با ۸ مدال رنگارنگ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید طلایی مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای مینی گیم جدید هگزا پازل همستر برای دریافت سکه‌های بیشتر ویدئو | واکنش رهبری به بازداشت پاول دورف، مدیر تلگرام وزیر ارتباطات از اختلال اینترنت در ایران خبر داد (۶ شهریور ۱۴۰۳) + دلیل آیا قرار است تلگرام از گوشی‌های آیفون حذف شود؟ اپل تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۶ را اعلام کرد شیائومی می‌خواهد گوشی تاشو با دو لولا تولید کند
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->