رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد رونمایی از گلکسی A۰۶ ۵G با ۴ سال پشتیبانی از اندروید فصل دوم همسترکامبت آغاز شد | قیمت همستر در رشدی صعودی انتخاب بهترین حرکات ورزشی برای تقویت و شکل‌دهی هر اندام چرا مک بوک پرو برای کار‌های گرافیکی عالی است؟ تولیدات شرکت دانش‌بنیان مشهدی «دورامد» درمان بیمار را از راه دور ممکن می‌کند | نوآوری در خدمت درمان چراغ سبز چین برای احداث ایستگاه فضایی در اعماق دریا
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->