دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۲۴۰
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، از برخورد یک کامیون با تانکر حامل سوخت سوپر در محور باغچه-مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نجمی با بیان این خبر گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۹:۲۱ دقیقه امروز هفدهم فروردین ماه، بلافاصله آتش‌نشانان از ۸ ایستگاه عملیاتی(۳۹و۹و۴۴و۴۲و۶و۲۰و۵۲و۴۹) با ۱۳ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی به محل حادثه واقع در ۳۰ کیلومتری مشهد اعزام شدند.

نجمی افزود: با توجه به ابعاد حادثه و احتمال انفجار، تعداد ۲ دستگاه خودروی سنگین حریق، تیم تخصصی مواد شیمیایی، خودروی پشتیبانی کف وخودروی آنسول و لودر نیز در مسیر قرار گرفتند و همچنین با عوامل ایمنی شرکت نفت و پلیس راه و آتش‌نشانی ملک‌آباد و اداره راه استان هماهنگ گردید.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان محل مشاهده شد برخورد شدید یک دستگاه کامیون  بنز ده تن با قسمت عقب یک تانکر ۳۲ هزار لیتری حمل سوخت منجر به پاره شدن تانکر و نشت سوخت شده بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن ایمن سازی محل انجام و از وقوع حادثه ای دیگر جلوگیری بعمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و علت این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->