پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۹۵۷
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)
فعال بازار طلا و جواهر با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می‌کنند و دیگر کسی طلا نمی‌خرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: قیمت جهانی مجددا امروز با افزایش همراه شده ولی برخلاف این افزایش قیمت، قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باتوجه به آغاز حراج طلا و سکه در مرکز مبادله، کاهشی شده است.

وی افزود: حباب سکه که تا ۱۱ میلیون تومان بالا رفته بود به ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته است؛ بخش اصلی کاهش قیمت سکه مربوط به تخلیه حباب سکه است که احتمالا در روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

این فعال بازار طلا و جواهر با اشاره به کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در دو روز گذشته، تصریح کرد: سکه که تا ۴۶ میلیون تومان هم بالا رفته بود به ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است؛ نیم سکه نیز ۳ میلیون تومان، ربع سکه ۲.۸ میلیون تومان و سکه گرمی ۱.۷ میلیون تومان کاهش است.

وی ادامه داد: باتوجه به کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از التهاب و هیجان خرید نیز به شدت کاسته شده است، قیمت طلا هم اندکی حباب داشت که ناشی از افزایش خرید‌های هیجانی بود ولی حباب طلا هم تخلیه شده است. قیمت طلا نیز از ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.

او تأکید کرد: از دو روز گذشته معاملات کلان در بازار طلا متوقف شده است و فعالان بازار با احتیاط عمل می‌کنند. دیگر کسی نمی‌خرد و جو روانی موجب کاهش داد و ستد‌ها شده است. این درحالی است که ابتدای هفته خیلی تب خرید بالا بود ولی الان کاهش یافته است. قیمت دلار هم حدود هزار تومان ارزان شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->