فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد
سرخط خبرها

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: هدف حمله پهپادی قرار گرفتیم

  • کد خبر: ۲۲۱۶۴۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: هدف حمله پهپادی قرار گرفتیم
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد که از سوی ایران مورد حمله پهپادی قرار گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از الجزیره، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: ایران ده‌ها پهپاد به سمت (رژیم) اسرائیل پرتاب کرده است و پدافند‌های ما آماده مقابله هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدید‌های ایران هستند که قرار است ظرف چند ساعت آینده برسد و به محض ورود با آنها مقابله می‌کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع صد درصدی نخواهد بود.

وی همچنین گفت: ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کنیم.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

در همین رابطه، پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به (رژیم) اسرائیل خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادار‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->