قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان: اقتدار و پیشرفت ارتش به واسطه پشتیبانی مردم ایران رقم خورده است

  • کد خبر: ۲۲۲۴۵۲
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
فرمانده لشکر ۷۷ خراسان: اقتدار و پیشرفت ارتش به واسطه پشتیبانی مردم ایران رقم خورده است
فرمانده لشکر ۷۷ خراسان گفت: پشتیبان اصلی ارتش و تمام نیرو‌های مسلح، ملت شریف ایران هستند. اگر نیرو‌های مسلح امروز اقتدار داشته و پیشرفت کرده‌اند به پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران است.

امیر سرتیپ دوم عبدالرحمن ساسانیان در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به نمایش اقتدار و صلابت ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح گفت: ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح که بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام شد را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این روز ارتش جمهوری اسلامی با پیام امام راحل در خیابان‌ها حاضر شد و اقتدار خود را به نمایش گذاشت و به مردم پیوست که از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) محسوب می‌شود. بصیرت امام (ره) باعث شد که ارتش در کنار مردم و برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بماند و همیشه ولایت‌مدارانه در خدمت پاسداری از ارزش‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور باشد.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به حدی از رشد و قدرت رسیده است که قادر است تهدید دشمن را در هر مکانی در نطفه خفه کند تا اقتداری برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

سرتیپ دوم ستاد ساسانیان خاطرنشان کرد: اقتدار ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح است. یعنی ارتش و سپاه در کنار فراجا و بسیج با وحدت و صمیمت در کنار یکدیگر، پیشرفت در حوزه‌های فنی و تسلیحاتی داشته‌اند و با دستان پرتوان جوانان برومند و خوش‌فکر ایران به پیشرفت قابل توجهی در تمام حوزه‌ها رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیست یک تنبیه جزئی بود. تنبیه و سیلی بزرگ هنوز به رژیم صهیونیستی نواخته نشده است، اما نیرو‌های مسلح ما نشان دادند که از دانش و توان لازم برخوردار بوده و حافظ اسلام و جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان گفت: پشتیبان اصلی ارتش و تمام نیرو‌های مسلح، ملت شریف جمهوری اسلامی ایران هستند. اگر نیرو‌های مسلح امروز اقتدار داشته و پیشرفت کرده‌اند به پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران است. قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود حافظ آرمان‌های جمهوری اسلامی و وطن باشیم. امروز ارتش ایران یک ارتش معنویت‌محور، خلاق، ولایت‌مدار و پا در رکاب در تمام حوزه‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->