حمله موشکی گسترده به سرزمین‌های تحت اشغال صهیونیست‌ها+فیلم جزئیات تازه در مورد عملیات ترور شهید اسماعیل هنیه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) علی باقری: ایران از حق ذاتی خود برای مجازات صهیونیست‌ها نخواهد گذشت محمد جعفر قائم پناه، معاون امور اجرایی رئیس جمهور پزشکیان کیست؟ بیوگرافی+سوابق مسئولیت محمد جواد ظریف در دولت چهاردهم مشخص شد سیدحسن نصرالله: لحن بیانیه رهبر انقلاب درباره ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری محکم‌تر بود آبروی جبهه مقاومت رفت! از آغاز جنگ غزه تاکنون آمریکا ۱۱ میلیارد دلار تجهیزات نظامی به اسرائیل داده است باقری کنی به سران نهاد‌های بین‌المللی درباره ترور شهید هنیه نامه نوشت رئیس جمهور روز ملی «سوئیس» را به رئیس جمهور این کشور تبریک گفت توجه رسانه‌های جهان به مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران قرائت پیام رئیس‌جمهور در کنگره امداد، نجات و سلامت در اربعین سرلشکر باقری: نحوه خون‌خواهی شهید هنیه در حال بررسی است وزیر امور خارجه بولیوی با پزشکیان دیدار کرد پزشکیان در دیدار وزیر دفاع نیجر: ملتی که اراده و رهبران شجاع داشته باشد می‌تواند مقابل توطئه دشمنان بایستد پزشکیان خواستار اجرایی‌شدن برنامه ۲۵ساله همکاری‌های ایران و چین شد دیدار رئیس مجلس بلاروس با دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور بر ادامه پشتیبانی حداکثری از مقاومت پس از ترور شهید هنیه تأکید کرد تجارت مرزنشینان در معابر قانونی مورد حمایت مرزبانی فراجا سخنگوی شورای نگهبان: ایران از حق دفاع مشروع از حریم خود استفاده خواهد کرد فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به دنبال تغییر الگوی ارتقای امنیت زنان
سرخط خبرها

حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۲۲۹۲۱
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد
جنبش حماس حمله صبح امروز به مقر حشدالشعبی در استان بابل را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله صبح امروز (شنبه، یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) به مقر حشدالشعبی در پایگاه «کالسو» در استان بابل را محکوم می‌کنیم. این حمله تجاوز و نقض حاکمیت و امنیت عراق و انعکاس وحشیگری صهیونیسم است که تجاوزات خود را در تمام منطقه گسترش می‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: ما دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را مسئول تشدید تنش در منطقه به دلیل حمایت از نسل‌کشی مردم غزه توسط نازی‌های صهیونیست می‌دانیم. منطقه جز با پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین و اراضی اشغالی عربی روی صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.

مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد امروز تأکید کرد: در نتیجه تهاجم هوایی در سه حمله که پایگاه کالسو در المسیب در جنوب پایتخت را هدف قرار داد، یک تن شهید و ۶ نفر زخمی شدند.

وی توضیح داد: این تهاجم ورودی اصلی پایگاه به همراه یک پارکینگ خودرو و یک دفتر نیرو‌های حشدالشعبی را هدف قرار داد.

در همین حال، به گفته مدیر دفتر المیادین، حریم هوایی عراق طبق معمول شاهد تردد هوایی فعال آمریکایی‌ها بود؛ زیرا حرکت یک هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی در حریم هوایی عراق رصد شد.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی عراق امروز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد مبارزانش بامداد روز شنبه با پهپاد‌هایی به یک هدف حیاتی در ایلات حمله کردند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین افزود: این عملیات در پاسخ به نقض حاکمیت عراق توسط دشمن صهیونیستی و هدف‌قراردادن خائنانه اردوگاه‌های حشدالشعبی انجام شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->