رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
در تماس با هفت عضو کابینه و رییس کل بانک مرکزی انجام شد؛

دستورات رییس‌جمهور در مدیریت بیماری کرونا و کمک به کسب‌و‌کار‌های آسیب‌دیده

  • کد خبر: ۲۲۵۷۵
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
دستورات رییس‌جمهور در مدیریت بیماری کرونا و کمک به کسب‌و‌کار‌های آسیب‌دیده
رییس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با هفت عضو کابینه و رییس کل بانک مرکزی، دستوراتی را درباره موضوعات مختلف و به ویژه مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی امروز جمعه در تماس با سعید نمکی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کشور دستور داد به سرعت از روند اجرا و میزان تاثیر و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارزیابی‌های دقیقی تهیه کنند تا در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای هرگونه تصمیم گیری درباره روند مدیریت و پیشبرد مبارزه با کرونا مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

 

رییس جمهور در گفتگو‌هایی با محسن حاجی میرزایی و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز برای انجام بررسی‌های دقیق جهت طراحی و تدوین پروتکل‌های بهداشتی در دوره بازگشایی مجدد مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی و خوابگاه‌ها و نحوه اجرای این پروتکل‌ها دستوراتی صادر نمود.

 

روحانی همچنین به آقای جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز دستور داد دستورالعملی را برای طراحی، تدوین و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های سازمان‌ها و ادارات دستگاه‌های دولتی، آماده کند.

 

رییس جمهور در تماس با مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در خصوص تامین انرژی و فعالیت موثر در تولیدات پتروشیمی و فضای جهانی نفت و موضوعات پیرامون این موضوع، دستوراتی را صادر نمود.

روحانی به محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز دستور داد در خصوص اختصاص ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به رسته‌های مختلف شغلی و گروه‌های واجد شرایط تعریف شده از طرف ستاد اقتصادی دولت، سریعا روندی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شود.

 

رییس‌جمهور همچنین در گفتگوی تلفنی با عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جریان برنامه‌های بانک مرکزی برای اعطای اعتبار ۷۵ هزارمیلیارد تومانی برای کسب وکار‌های آسیب دیده از شیوع کرونا و شیوه اجرای آن قرار گرفت.

 

رییس‌جمهور بر ضرورت حمایت هرچه سریعتر از واحد‌های تولیدی وخدماتی آسیب دیده تاکید و از خدمات بانک مرکزی ونظام بانکی خصوصاً کارکنان شعب بانک‌ها دراین روز‌های سخت قدردانی نمود.

 

در این گفتگوی تلفنی دکتر همتی، رئیس جمهور را درجریان برنامه‌های بانک مرکزی برای تأمین ارز سامانه نیما و مدیریت بازار ارز در روز‌های آتی قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->