تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع) برپایی ایستگاه‌های نقاشی غدیر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد بازگشت زائران بدحال از عربستان با اولین پرواز‌ها (یکم تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مظلومیت قرآن، از بزرگترین ابتلائات امت اسلامی بوده است

  • کد خبر: ۲۲۷۷۸۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
مظلومیت قرآن، از بزرگترین ابتلائات امت اسلامی بوده است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: مظلومیت و مهجوریت قرآن، از بزرگترین ابتلائات امت اسلامی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم اختتامیه مرحله کشوری جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج دانشجویی کشور که امروز در مشهد برگزار شد، حجت الاسلام دکتر «مصطفی رستمی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: مظلومیت و مهجوریت قرآن، از بزرگترین ابتلائات امت اسلامی بوده است. آن هم قرآن که مهمترین ابزار و عامل هدایت انسان‌ها به سمت راه خدا بوده است.

وی با اشاره به برخی از وقایع صدر اسلام خاطرنشان کرد: شهر مدینه نه با جنگ، بلکه با حضور یک جوان مبلغ قرآن به نام آماده پذیرش اسلام شد و پایه اولیه پذیرش اسلام، با قرآن و در مدینه شکل گرفت.

رستمی تاکید کرد: امروز شما عزیزان بسیجی، مخاطب ماموریت بزرگی هستید که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از همه جوانان مطالبه کرده اند و شما را به عنوان حلقه‌های میانی و روشنگر، مورد خطاب قرار داده اند و تاکید کردند که ماموریت ما در گام دوم انقلاب اسلامی، خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی است. این ماموریت بسیار بزرگی است.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان تاکید کردند که اگر مقاوم کنید و استقامت بورزید، به قله می‌رسید. قله‌ای که هزار و چهارصد سال است بعد از پیامبر (ص) همه اولیا منتظر رسیدن آن هستند. یعنی شما تا این اندازه به نقطه نهایی مطالبه آرمان‌های اسلام نزدیک هستید. اما هیچکدام از اینها بدون انس با قرآن و باور قرآن محقق نمی‌شود.

رستمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ شناختی و القای قدرت خود، کاری کرده بود که کسی تصور نمی‌کرد بتوان اسرائیل را به عقب راند. اما این نظام شناختی دروغین، با عملیات وعده صادق فروریخت. این نظام قرآنی است که در آن با اتکا به وعده خدا، می‌توان چنین کاری را صورت داد و حلقه میانی مدافعان انقلاب اسلامی باید بیش از دیگران، آشنا و عامل به قرآن باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->