ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

«رومن پولانسکی» تبرئه شد

  • کد خبر: ۲۲۸۱۵۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
«رومن پولانسکی» تبرئه شد
دادگاهی در فرانسه رومن پولانسکی فیلمساز را از اتهام تجاوز به شارلوت لوئیس بازیگر بریتانیایی تبرئه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دادگاهی در فرانسه روز سه‌شنبه، رومن پولانسکی، فیلمساز را از توهین به شارلوت لوئیس بازیگر بریتانیایی که به دروغگویی متهم شده بود، تبرئه کرد.

این پرونده از مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ با مجله پاریس مچ سرچشمه می‌گیرد که در آن پولانسکی شارلوت لوئیس را متهم به "دروغی شنیع" به اتهام تجاوز به او در دهه ۱۹۸۰ زمانی که او ۱۶ ساله بود، کرد.

حکم دادگاه پاریس به صحت ادعای تجاوز به عنف توجه نکرد، بلکه صرفاً بر این موضوع متمرکز بود که آیا اظهارات پولانسکی ۹۰ ساله در این مصاحبه توهین به لوئیس است یا خیر. در ادامه پولانسکی این اتهامات را رد کرد.

دلفین میلت وکیل پولانسکی از دادگاه با او تماس گرفت و این خبر را اعلام کرد و گفت: "ما پیروز شدیم، رومن. "

او پس از صحبت با خبرنگاران گفت که دادگاه حق او را برای به چالش کشیدن افرادی که علیه او متهم می‌کنند به رسمیت شناخته است.

وی خاطرنشان کرد که این حکم در روز افتتاحیه جشنواره فیلم کن صادر شد و آن را "یک روز نمادین" خواند.

لوئیس، اولین بار در سال ۲۰۱۰ اتهامات خود را علیه پولانسکی علنی کرد و مدعی شد که "او در سن ۱۶ سالگی به بدترین شکل ممکن از من سوء استفاده جنسی کرده است.

دادگاه روز سه‌شنبه در خلاصه‌ای از حکم خود خاطرنشان کرد، زمانی که دعوای افترای او در ماه مارس در پاریس شنیده شد، لوئیس شهادت داد که در سال ۲۰۱۰ برای تجاوز علیه پولانسکی شکایت نکرد، زیرا زمان زیادی برای رسیدگی به اتهامات او سپری شده بود.

رومن پولانسکی با چندین اتهام دیگر در رابطه با تجاوز جنسی روبرو شده است که گفته می‌شود در طول چندین دهه رخ داده است، از جمله یک مورد قابل توجه از سال ۱۹۷۷ که در آن او به تجاوز جنسی به یک نوجوان ۱۳ ساله در ایالات متحده متهم شد. او به مقاربت جنسی غیرقانونی با یک خردسال اعتراف کرد، اما در سال ۱۹۷۸ قبل از صدور حکم به اروپا گریخت.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->