تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

تحقیر در AFC به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی

  • کد خبر: ۲۲۸۷۲
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تحقیر در AFC به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی
یکی از بازنشسته‌های فوتبال ایران که در کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا عضویت داشت، برای دوره دوم همکاری با این کمیته رد شد! علت این اتفاق، اما عجیب است.
به گزارش شهرآرانیوز، از آنجا که حضور در کمیته‌های مختلف AFC نیازمند تسلط به زبان انگلیسی است، فدراسیون فوتبال یکی از بازنشسته‌ها را به کمیته مالی کنفدراسیون فرستاد که به زبان تسلط نداشت. حضور سال اول این بازنشسته در آن کمیته، اما باعث تعجب مسئولان کنفدراسیون شد. آن‌ها پیش خود تصور می‌کردند در دوره بعدی ایران حداقل فردی را معرفی کند که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد و بداند در جلسات چه می‌گذرد و افراد چه حرف‌هایی می‌زنند.
 
در اقدامی عجیب، اما فدراسیون برای سال دوم هم دوباره همین بازنشسته معروف فوتبال را به کنفدراسیون معرفی کرد. AFC هم به تازگی این فرد را رد کرده و در توضیح آن نوشته: «به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی!» در فدراسیون فوتبال و کلا در فوتبال ایران افراد زیادی هستند که هم به مسایل مالی آشنایی دارند و هم به زبان انگلیسی مسلط هستند، ولی ظاهرا مسئولان تاکید دارند تمام شغل‌های داخلی و خارجی را فقط به یک نفر بدهند!
 
منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->