سرخط خبرها

راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۹۶۸۶
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد
مدیر مخابرات منطقه خراسان‌رضوی گفت: پنج ایستگاه تقویت‌کننده با هدف پوشش حداکثری ارتباطات خطوط تلفن همراه‌اول در روز پنجشنبه و هم‌زمان با آیین وداع با شهیدجمهور، آیت‌الله رئیسی در نقاط پرجمعیت مسیر تشییع در مشهد راه‌‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن اروجی عصر چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) در حاشیه بازدید از این ایستگاه‌ها در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این ایستگاه‌ها در محدوده فرودگاه بین‌المللی مشهد، تقاطع غدیر و بولوار فرودگاه، میدان ۱۵خرداد و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده است.

وی ادامه داد: استقرار این ایستگاه‌های سیار درراستای رفع اختلالات احتمالی در ارتباطات میلیون‌ها زائر و سوگوار است که از سراسر کشور برای بدرقه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به مشهد خواهند آمد.

گفتنی است بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا و هشتمین رئیس‌جمهور ایران  اسلامی عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و رئیس‌جمهور و همراهانش هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر شهیدجمهور پس از تشییع در شهر‌های تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه (سوم خرداد) برای تشییع و وداع مردم خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->