بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

در تأمین اقلام بهداشتی مشکلی نداریم

  • کد خبر: ۲۲۹۷۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
در تأمین اقلام بهداشتی مشکلی نداریم
اکنون در زمینه تأمین اقلام بهداشتی مراکز درمانی کمبودی نداریم.
رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کووید ۱۹ دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در پاسخ به خبرنگار شهرآرا درباره اظهارنظر‌های نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مربوط به نحوه مدیریت و توزیع اقلام بهداشتی و گله‌مندی برخی از بیمارستان‌ها گفت: اکنون در زمینه تأمین اقلام بهداشتی مراکز درمانی کمبودی نداریم.
 
سیدمحمدحسین بحرینی با بیان اینکه اقلام بهداشتی به میزان نیاز یک هفته مراکز درمانی وجود دارد، افزود: از ۲ روز گذشته به توزیع این اقلام برای مصرف هفتگی تا ۱۰ روز شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد اقدام کرده‌ایم.

وی همچنین در ادامه افزود: از یک نهاد بسیار معتبر داخل استان که نخواست نامی از آن برده شود، تعدادی ماسک وارداتی برای ما رسیده بود که ۲ اشکال داشت. به گفته بحرینی، حدود ۵ تا ۱۰ درصد برخی از این ماسک‌ها سوراخ داشت و همچنین کش آن‌ها گوش مصرف‌کننده را اذیت می‌کرد؛ بنابراین تصمیم گرفته شد که از این ماسک‌ها استفاده نشود. او با بیان اینکه برخی از پرستاران از این موضوع گله داشتند، این را هم گفت که با توضیح این موارد به موضوعاتی که آقای پژمانفر مطرح کرده پاسخ داده است.

به گزارش تسنیم، رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفته بود که گاهی شاهد هستیم که امکانات به‌درستی در بیمارستان‌ها توزیع نمی‌شود و این سوءمدیریت نگران‌کننده است. به گفته حجت‌الاسلام نصرا... پژمانفر، مهم‌ترین مشکل در موضوع کرونا، نداشتن برنامه دقیق برای مدیریت مسئله است و مردم نیز به‌شدت درباره این موضوع گله دارند. تصمیمات لحظه‌ای و افراط و تفریط در مسائل نگران‌کننده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->