تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند
سرخط خبرها

پوتین: مشروعیت زلنسکی در اوکراین به پایان رسیده است

  • کد خبر: ۲۳۰۰۱۹
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
پوتین: مشروعیت زلنسکی در اوکراین به پایان رسیده است
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین پس از پایان دوره پنج‌ساله‌ اش مشروعیتی ندارد و این امر برای احیای احتمالی مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین مانع قانونی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی در جریان سفر به بلاروس در روز جمعه گفت که وضعیت زلنسکی مشکل ساز شده است.

در حالی که اوکراین در سومین سال جنگ بار روسیه همچنان تحت حکومت نظامی قرار دارد، زلنسکی علیرغم انقضای دوره پنج ساله ریاست جمهوری خود در این هفته، مساله انتخابات را مطرح نکرده است. او و متحدان اوکراین معتقدند در زمان جنگ این انتخابات نباید برگزار شود.

رویترز روز جمعه به نقل از چهار منبع روس ادعا کرد پوتین آماده است تا جنگ در اوکراین را با یک آتش‌بس مذاکره‌ شده که خطوط کنونی میدان جنگ را به رسمیت بشناسد، متوقف کند، اما اگر کی یف و غرب پاسخی ندهند، مسکو آماده است تا به جنگ ادامه دهد.

پوتین گفت: "اما با چه کسی مذاکره کنیم؟ این یک سوال مهم است. البته ما می دانیم که مشروعیت رئیس دولت فعلی اوکراین به پایان رسیده است. "

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->