شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سه جایزه روسیه برای «میان صخره‌ها»

  • کد خبر: ۲۳۰۷۱۹
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
سه جایزه روسیه برای «میان صخره‌ها»
فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی از جشنواره قهرمان روسیه سه جایزه گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی جایزه بزرگ جشنواره، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک (آندیا یحیی‌پور) را دریافت کرد.

داستان این فیلم درباره ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپان است که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند، ولی در این میان مشکلاتی رخ می‌دهد که باید با آنها مواجه شوند. حمیدرضا غیبی، آندیا یحیی‌پور، اسماعیل مرادی و مریم آل‌احمد بازیگران این فیلم هستند.

«میان صخره‌ها» نخستین تجربه عبداللهی در تولید فیلم بلند محسوب می‌شود و پیش از این در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی داکا، کرالای هند، باف سوئد، کودک لاکنو، سئول کره جنوبی، تورنتو کانادا، ولز انگلستان و ... نمایش داده شده و جایزه ویژه داوران و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک را از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را از هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه دریافت کرده است. «میان صخره‌ها» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی تولید شده است. جشنواره قهرمان از ۳۱اردیبهشت تا ۴ خردادماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->