تبلیغ در دیوار، محتکر را در دام پلیس انداخت

  • کد خبر: ۲۳۱۰۷
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
تبلیغ در دیوار، محتکر را در دام پلیس انداخت
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی در برنامه دیوار اقدام به تبلیغات می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح مقابله با فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، طی رصد کارگروه پایش فضای مجازی پلیس فتا استان، مشاهده شد فردی به هویت معلوم به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی اقدام به تبلیغات در سایت دیوار کرده است.

 

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی به محل انبار او عزیمت، طی بررسی به عمل آمده مشخص شد مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده و الکل در آن محل انبار شده است.

 

سرهنگ صالحی با بیان اینکه شخص مذکور در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۸، حدود ۲ هزار لیتر الکل جهت توزیع دریافت کرده است که متاسفانه حدود یکهزار و ۸۰۰ لیتر آن را در حال حاضر در محل انبار احتکار کرده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

این مقام مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و موضوع در قسمت گزارشات مردمی ثبت تا به صورت برخط بررسی و تحت پیگیری قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->