بازدید استاندار خراسان رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان رضوی تا کنون نمایانگر مشارکت بالا است + فیلم اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه ویدئو | سعید جلیلی برای انداختن رای خود در صندوق به مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله مشیریه رفت ویدئو | محمدباقر قالیباف رای خود را به صندوق انداخت مصطفی پورمحمدی رای خود را به صندوق انداخت + فیلم
سرخط خبرها

درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۷۴۴
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه شهر «طوباس» شاهد درگیری مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری با یکدیگر درگیر شده‌اند.

گردان طوباس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان در محور «طمون» با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیر شده‌اند.

گردان طوباس با اشاره به شدت درگیری‌ها تاکید کرد که مبارزان این گردان به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی آتش گشوده‌اند و چندین بمب را به روی آنان منفجر کرده‌اند.

شاخه طوباس گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز از تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در تقاطع «طمون» واقع در شهر «طوباس» در کرانه باختری خبر داد.

همچنین گردان‌های «شهداء الاقصی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» مقابله کرده‌اند و در محور تقاطع «طمون» و میدان «خدمات» به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

علاوه بر این منابع رسانه‌ای از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس اعلام این منابع مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک عزون با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند و با بسته‌های انفجاری آنان را هدف قرار داده‌اند.

شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز به ورزشگاه «لوثری» در شهرک «طور» واقع در شرق قدس اشغالی یورش بردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->