چرخ گوشت دست کودک دو ساله را بلعید یارانه خرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهار به بالا واریز شد زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب
سرخط خبرها

اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۳۱۵
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی و متروکه واقع در خیابان چمران مشهد خبر داد که با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان ایستگاه‌های ۱،۳،۲۸ و ۳۲ اطفا شد و از سرایت آن به ساختمان‌های مجاور پیشگیری بعمل آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم حسن نجمی در خصوص جزئیات این خبر تشریح کرد: ۶:۲۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، حادثه حریق یک ساختمان قدیمی و متروکه در خیابان چمران از طریق مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام گردید و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های عملیاتی ۱، ۳، ۲۸ و ۳۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد با توجه به قدیمی بودن سازه ساختمان، شیروانی دچار حریق شده است.

طبق گفته معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، آتش نشانان در محیطی بسیار ناایمن و با ریسک بالا عملیات اطفا را آغاز کردند و توانستند از سرایت حریق به دیگر نقاط این ساختمان پیشگیری بعمل آورند.

نجمی به شهروندان توصیه کرد در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ موضوع را به مرکز فرماندهی آتش نشانی مشهد اعلام کنند تا با حضور به موقع آتش نشانان خسارت‌های جانی و مالی به حداقل ممکن برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->