قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۱ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۸۶۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۱ خرداد ۱۴۰۳)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، زنجان، گیلان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت سه‌شنبه (۲۲ خرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و جنوب اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و نیمه غربی مازندران رخ می‌دهد. همچنین در مناطقی از قم، اصفهان و فارس نیز رگبار پراکنده گاهی با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه (۲۳ خرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی و در غرب گیلان و مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۲۴ خرداد) بر شدت بارش در شمال غرب کشور افزوده می‌شود و گستره آن مناطقی از غرب، مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال غرب و مرکز را فرامی‌گیرد. همچنین در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و غرب یزد نیز رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیاییان افزود: جمعه (۲۵ خرداد) در مناطقی از شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر، مرکز و ارتفاعات جنوب شرق رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز تا سه‌شنبه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب شرق و برخی نقاط در مرکز کشور وزش باد شدید و در نقاط مستعد، پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت چهارشنبه در نیمه شرقی و همچنین جنوب غرب و جمعه علاوه بر این مناطق در مناطقی از مرکز و جنوب غرب نیز رخ می‌دهد.

ضیاییان افزود: دوشنبه و سه‌شنبه شرایط تشکیل گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: شمال خلیج‌فارس امروز و فردا مواج است. همچنین خلیج‌فارس در سواحل بوشهر از چهارشنبه تا جمعه به‌تناوب مواج خواهد بود. تنگه هرمز از دوشنبه تا چهارشنبه و دریای عمان طی پنج روز آینده به‌تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: برای آسمان تهران فردا (۲۲ خرداد) قسمتی ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و چهارشنبه (۲۳ خرداد) قسمتی ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه ۶ و ۷ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۶ و ۴۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->