ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

  • کد خبر: ۲۳۲۸۶۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان
مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به بیمه رایگان پنج دهک اول درآمدی و تخفیف‌های اعمال شده برای دهک‌های شش تا ۹ درآمدی، در عین حال جزییات تغییرات ایجاد شده در حق بیمه پرداختی دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی برای سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جمشید شایانفر تاکید کرد: حق بیمه دهک‌های اول تا پنجم درآمدی همچنان رایگان است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات وزیران حق بیمه پرداختی برای پوشش بیمه سلامت مشمولین ۵ دهک اول درآمدی رایگان و برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس نتیجه ارزیابی وسع می‌باشد.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: برای مشمولین دهک شش درآمدی، ۲۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: برای مشمولین دهک هفتم درآمدی نیز ۳۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۴۸ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

شایانفر اعلام کرد: برای مشمولین دهک هشتم درآمدی نیز ۴۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۶۴ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: همچنین برای مشمولین دهک ۹ درآمدی هم ۵۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۸۰ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۹۶۹ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای دهک ۱۰ درآمدی نیز صد درصد حق بیمه توسط خود فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ سالانه آن یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->