اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟

  • کد خبر: ۲۳۲۹۴۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟
مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوی برگزار شد. بر اساس این قرعه کشی نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

طی این قرعه‌کشی تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.

در این مراسم، پیمان جبلی (رییس سازمان صدا وسیما)، محمدعلی صائب (معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات صداوسیما) و محسن برمهانی (معاون سیما) به نمایندگی از رسانه ملی حضور داشتند.

رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده از دیگر حاضران در مراسم بودند.

قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در صداوسیما برگزار شد + جدول

بر اساس این قرعه کشی شماره یک به مصطفی پورمحمدی تعلق گرفت.

دومین کاندیدا مسعود پزشکیان بود که شماره ۲ را به خود اختصاص داد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به سعید جلیلی تعلق گرفت و شماره پنج به وی اختصاص یافت.

بر اساس قرعه‌کشی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره چهار در جدول قرار گرفت.

شماره سه نیز به قالیباف رسید و شماره شش به علیرضا زاکانی تعلق یافت.

در ادامه جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما را مشاهده می کنید:

قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در صداوسیما برگزار شد + جدول

بر اساس جدول منتشرشده، پخش مناظره های انتخاباتی از یک هفته دیگر آغاز می شود. نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ از ساعت ۲۰ در مدت زمان چهار ساعت روی آنتن می رود.

مناظره های دوم و سوم به ترتیب پنجشنبه (۳۱ خرداد) و جمعه (اول تیر) در همین ساعت پخش خواهند شد و مناظره های چهارم و پنجم هم ۴ و ۵ تیر ماه از شبکه اول سیما پخش می شوند.

ساعت پخش تمام مناظره ها ۲۰ تا ۲۴ است و شبکه یک سیما عهده دار پخش همه آنها خواهد بود.

همچنین در نخستین روز از تبلیغات نامزدها در صداوسیما، سه نامزد ـ قاضی زاده، پزشکیان و قالیباف ـ برنامه خواهند داشت.

قاضی زاده با برنامه «با مردم» از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ در شبکه اول حاضر می شود. شبکه های دو و سه برنامه ای ندارند.

شبکه خبر میزبان پزشکیان است که در گفت وگوی ویژه خبری از ساعت ۲۲ در مدت زمان ۴۵ دقیقه حضور دارد و قالیباف هم در همین شبکه خبر برنامه «صف اول» را در ساعت ۱۷ و ۳۰ خواهد داشت.

پیمان جبلی، رییس صداوسیما که یکشنبه ـ ۲۰ خردادماه ـ در نشستی با حضور خبرنگاران حاضر شده بود ضمن تاکید بر اظهاراتش در این نشست، در مراسم قرعه‌کشی یادآور شد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدها عبارت از پنج مناظره، سه میزگرد، چهار مستند تلویزیونی و رادیویی، برنامه‌های رو به دوربین برای سخن گفتن با مردم، برنامه صف اول، برنامه گفتگوی ویژه و برنامه بدون تعارف است که در شبکه های رادیو و تلویزیونی این برنامه‌ها پخش خواهد شد.

پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما از دوشنبه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ در رسانه ملی آغاز می شود.

از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟

تکمیل می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->