ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رکوردی جدید برای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

  • کد خبر: ۲۳۳۳۹
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
رکوردی جدید برای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه رکورد خرید مرغ از مرغداران طی روز‌های اخیر شکسته شده است از آغاز صادرات مرغ طی ۱۰ روز آینده خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن عباسی معروفان با بیان مطالب فوق افزود: طرح ضربتی خرید مرغ از مرغداران با تمام توان در حال اجرا است به نحوی که در ۴۵ روز گذشته بیش از ۶۵۰۰۰ تن مرغ از مرغداران به صورت نقدی خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای جوجه ریزی مرغداران از ۶ ماه قبل آغاز شده بود تا برای ایام پایانی سال ۱۴۰ میلیون جوجه ریزی انجام شود؛ اما با شیوع ویروس کرونا مصرف مرغ در رستوران‌ها؛ تالار‌های عروسی و سلف سرویس‌های دانشگاه به صفر رسیده است و بخشی از مرغ تولیدی بدون خریدار ماند.

معروفان افزود: به نسبت سال گذشته در ایام پایانی سال ۴۰ درصد کاهش مصرف مرغ داشتیم که آن ۴۰ درصد را شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و به عنوان ذخایراستراتژیک نگهداری خواهد کرد تا در شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در ادامه گفت: در دوره اول امسال برنامه ریزی‌ها برای ۱۱۵ میلیون قطعه جوجه خواهد بود تا هم نیاز بازار رفع شود و هم مرغداران نگرانی از بابت تولید بدون خریدار نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام به صادرات مرغ نیز اشاره کرد و افزود: با مصوبه ستاد ملی تنظیم بازار تعرفه ۵ هزار تومانی هر کیلو مرغ برای صادرات حذف و از ۱۰ روز آینده صادرات مرغ به کشور‌های همسایه آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
برچسب ها: صادرات مرغ
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->