جلیلی: نقش‌های مهم اجتماعی توسط خانم‌ها انجام می‌شود روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای مجادله لفظی مشاور فرهنگی پزشکیان با کارشناس میزگرد چه بود؟ + جزئیات سخنگوی ارتش اسرائیل: حماس ازبین‌رفتنی نیست ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم برنامه‌های انتخابی ستاد سعید جلیلی در مشهد + جزئیات برنامه‌های انتخاباتی ستاد مسعود پزشکیان در مشهد + جزئیات روسیه نظامی آمریکایی را به ۴ سال زندان محکوم کرد | «پنتاگون» واکنش نشان داد نتانیاهو: در چندین جبهه درگیر جنگ هستیم شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) رفتار ضد انسانی و غیراخلاقی اشغالگران با اسرای فلسطینی سیدحسن نصرالله: مقاومت بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده در اختیار دارد پزشکیان در میزگرد فرهنگی شبکه دو: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید | من اصولگرا هستم + فیلم شرایط حضور نماینده کاندیدا‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای اعلام شد حمله دیگر ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد رانندگی پوتین برای کیم‌ جونگ اون + ویدئو
سرخط خبرها

پزشکیان: صدای اقوام در ریاست‌جمهوری خواهم بود

  • کد خبر: ۲۳۳۸۸۸
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
پزشکیان: صدای اقوام در ریاست‌جمهوری خواهم بود
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قول می‌دهم صدای شما بی‌صدایان باشم، گفت: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدا اقوام خواهم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در اجتماع حامیان خود در شهرستان بهارستان که در استادیوم وزرشی قائم(عج) برگزار شد با بیان اینکه قول می‌دهم صدای شما بی‌صدایان باشم، گفت: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدا اقوام خواهم بود، صدای کارگران خواهم بود، صدای دختران و زنان خواهم بود، صدای فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

وی به عوامل اجتماعی تاثیرگذار بر سلامت اشاره کرد و گفت: بینی و بین ‌الله، اگر به سخنان علی (ع) عمل می‌کردیم، وضعیت کشور چنین بود؟!

 پروفسور پزشکیان می تواند مردم را راضی کند

حجت‌الاسلام محمد شاهی عربلو رئیس ستاد آذری‌های مسعود پزشکیان در اجتماع مردم شهرستان بهارستان اظهار داشت: هیچ مجلسی نمی‌تواند ارزشمندتر از این مجلس باشد. چون ما آمده‌ایم برای سرنوشت ایرانیان قدمی مستحکم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه اعتقادات هر انسان به عظمت آن انسان می‌افزاید، افزود: اعتقادما این است که در ایران باید تغییرات اساسی صورت بگیرد. این تغییر و اصلاحات حق همه است. امام حسین (ع) اولین کسی بود که برای اصلاح جامعه برخاست.

شاهی عربلو با تاکید بر اینکه من حزبی نیستم، توضیح داد: از حزب اصولگرا و اصلاح‌طلب نیستم. در سه دوره مجلس حزب من، مردم بود و نماینده همه مردم بودم و امروز هم من به عنوان یک ایرانی اعلام می‌کنم که با ساختارهای گذشته و دولت‌های گذشته پاسخگوی نیازمندی‌های مردم نشدیم.

وی یادآورشد: امروز آمدیم ساختار و دولت جدیدی ایجاد کنیم و برنامه‌ها و تلاش‌های نوینی را به‌کار گیریم تا این ناامیدی ایجاد شده در دولت‌ها و مجلس‌های قبلی را از میان برداریم.

رئیس ستاد آذری های پزشکیان ادامه داد: چه کسی می تواند به کسی که به نفع نظام و مردم دنبال اصلاح است اَنگ ضد انقلاب بچسباند؟ ضد انقلاب خودشان هستند.

شاهی عربلو تاکید کرد: یکی از کسانی که می‌تواند مردم را راضی کند جناب آقای پروفسور دکتر پزشکیان است. من به او پروفسور می‌گویم. من هیچ کس را بدون ارزش واقعی‌اش تبلیغ نمی‌کنم. او یک ذخیره الهی در این زمان است. او فقط نماینده و وزیر بهداشت و جراح متخصص نیست. او یک انسان است و انسان شدن خیلی سخت است.

وی افزود: کسی را سراغ ندارم به حد ایشان تابع رهبری باشد. کسانی خودشان را به رهبری می‌چسبانند. اما وجودشان به ضرر همه است و باید کنار بروند.

قراراست تا دقایقی دیگر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در میان حامیان خود در شهرستان بهارستان سخنرانی کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->