زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی

  • کد خبر: ۲۳۴۰۹۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خبر منتشر شده پیرامون کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری مبنی بر کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی در سال‌جاری اظهارکرد: در ساعات اخیر خبری به نقل از بنده در فضای مجازی منتشر شده که در آن اعلام شده که مدت خدمت سربازی کاهشی یک ماهه داشته است، این خبر کذب بوده و اصلا من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه طول مدت خدمت سربازی در سال‌جاری هیچ تغییری نکرده است، گفت: برابر قوانین و مقررات مدت خدمت سربازی همچون سال گذشته و بر اساس منطقه خدمت و ... از ۱۴ تا ۲۱ است و هیچگونه تغییری در طول مدت خدمت سربازی اعمال نشده است، بنابراین آنچه که به نقل از بنده در این خصوص منتشر شده تکذیب می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح همچنین گفت که حق پیگیری قانونی بابت انتشار این خبر کذب محفوظ است.

کمالی همچنین از مردم خواست که اخبار مربوط به سربازی را از رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کرده و به اخبار کذبی که با منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

وی در عین حال با اشاره به تسهیلات و اقداماتی که در سال‌های اخیر برای خوشایندسازی و بهبود کیفیت خدمت سربازی انجام شده، گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان در همین راستا تشکیل شده و علاوه بر آن تصمیمات خوبی نیز در سال‌های اخیر پیرامون افزایش حقوق سربازان و ... گرفته شده است، اما آنچه که در خصوص کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی اعلام شده، صحیح نیست و بار دیگر تاکید می‌کنم که امسال هیچ تصمیمی در مورد طول مدت خدمت سربازی اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->