ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی

  • کد خبر: ۲۳۴۲۱۳
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از جلوگیری این پلیس از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد در کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی گفت: به دنبال دریافت اخبار و اطلاعاتی پیرامون دپوی گوشت‌های فاسد در سردخانه‌ای در جنوب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و در جریان تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۷۰ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی از کشور مغولستان پس از تأیید اداره کل دامپزشکی استان البرز بارگیری و در سردخانه دپو شده است تا در بازار توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تن از این گوشت‌ها به میدان پیروزی برای عرضه انتقال داده شده بود، گفت: در این شرایط مأموران متوجه شدند که مسؤولان امر به دلیل بوی بد گوشت‌ها اجازه تخلیه آن را نداده‌اند. به دنبال این موضوع گوشت‌ها به سردخانه‌ای در شادآباد انتقال داده شده بود که در آنجا هم به علت تعلل در تخلیه و عدم هماهنگی‌های دیگر، گوشت‌های داخل یخچال‌های کامیون فاسد شده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از عرضه گوشت‌های فاسد شده به هر شکل به مردم، با حضور کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فراجا گوشت‌های فاسد شده توقیف شد، گفت: در مجموع مأموران از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد در بازار جلوگیری کردند.

رحیمی با بیان اینکه این گونه اقدامات سلامت مردم و امنیت اقتصادی و روانی جامعه مخدوش می‌کند، گفت: این گوشت‌ها با ارز تخصصی وارد کشور شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که در پی این سهل انگاری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان خسارت به بیت المال وارد شده است. در این خصوص پرونده‌ای هم تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد. همچنین پیگیری پرونده مقصرین این پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار دارد.

منبع: مهر 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->