دستگیری متهم سرقت طلا‌های کودکان در مشهد بالگرد اورژانس نیشابور جان بیمار سکته‌مغزی را نجات داد (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) پیش بینی ۶۰۰ هزار صندلی قطار برای سفر ریلی اربعین ۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم خواص سم‌زدایی فوق العاده انجیر سیاه که نمی‌دانید اهمیت مکمل‌های ضروری برای افزایش کیفیت شیر مادر شکسته شدن رکورد گرما در برخی از شهرهای کشور واکسیناسیون سراسری کودکان زیر ۲ سال با واکسن پنوموکوک در کشور راهکارهای برون‌رفت دولت چهاردهم از چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١۴ مرداد ١۴٠٣)| تا پایان هفته هوا در خراسان رضوی گرم است بیش از ۲۰ درصد مراجعات پزشکی با خودمراقبتی قابل درمان است علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: اتاق استاد بسیجی باید مأمن و پناه دانشجویان باشد همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم برگزاری آزمون جذب ۱۰ هزار نیروی اداری برای دادگاه‌های صلح روش صحیح بغل کردن نوزاد و دادن او به فرد دیگر به چه صورت است؟ تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی به دلیل گرانفروشی بلیت اربعین برای سالم ماندن در پیری چه باید کرد؟ حکم قصاص برای پسر هجده‌ساله‌ای که مادرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رساند + عکس آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) خون دماغ یا خونریزی بینی از مشکلات شایع در گرمای تابستان است + چند راهکار درمان پسر جوان به قتل پدرش و راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد
سرخط خبرها

۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۳۰۴۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۴ دستگاه خودوری BMW X ۴ قاچاق به ارزش ۲۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ مهدی افشاری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودور‌های قاچاق در محدوده وردآورد شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرارگرفت و در نتیجه تحقیقات انجام شده، مشخص شد که ۱۴ دستگاه خودوری سواری BMW X ۴ قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو شده است.

اینجا ببینید:

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با ورود به ساختمان مسکونی خودور‌های مذکور را در پارکینگ این ساختمان شناسایی کردند. بررسی اسناد ارائه شده نیز نشان داد که تمامی ۱۴ دستگاه خودروی سواری فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است و در سامانه نیز ثبت نشده است.

۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه تعداد ۱۴ دستگاه خودروی سواری بی.ام.دبلیو X۴ از این محل کشف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد، گفت:‌همچنین پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

افشاری درباره ارزش ریالی خودروهای کشف شده نیز گفت: برآورد کارشناسان حاکی از این است که ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۲۱۰۰ میلیارد ریال است.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->