تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟

  • کد خبر: ۲۳۴۳۴۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟
مجید جلالی درحالی صحبت از تدوین برنامه‌ای تا سال ۱۴۱۴ تحت عنوان افق ۱۴۱۴ کرده که روشن نیست این برنامه ضمانت اجرایی داشته باشد یا خیر!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجیدی جلالی، مشاور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده فدراسیون فوتبال برنامه‌ای را تحت عنوان افق 1414 تدوین کرده که قصد دارد به اقداماتی در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال بپردازد.

سوال این است که برنامه فوق تا چه اندازه ضمانت اجرایی دارد و آیا عمر ریاست مهدی تاج و مشاورانش در فدراسیون فوتبال کفاف اجرای چنین برنامه‌ای را خواهد داد؟ پرسش وقتی جدی‌تر می‌شود که می‌بینیم فدراسیون فوتبال ممکن است در ماه‌های پایانی سال و بعد از برگزاری انتخابات با تغییراتی مواجه شود و در این شرایط اساسا روشن نیست که مدیران آتی در راس فدراسیون فوتبال چنین برنامه‌ای را قبول داشته و براساس مفاد و متد آن پیش بروند یا خیر؟!

ادعای مجید جلالی در تدوین برنامه یا به اصطلاح او افق 1414 زمانی بیشتر زیر سوال می‌رود که مشخص نیست منابع لازم مالی و اقتصادی اجرای این برنامه از سوی ارکان فدراسیون فوتبال تامین شده باشد یا خیر؟! مضاف بر آن مجیدی جلالی در اظهارات خود به این نکته اشاره نکرده که آیا در بحث توسعه و پیشرفت فوتبال آیا با هیات‌های فوتبال استان‌ها هماهنگی انجام شده یا خیر؟!

آنچه در قدم اول و بعد ازاظهارات مجیدی جلالی ذهن‌ها را متوجه خود می‌کند این است که مشاور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال که زمام امور در بسیاری از تصمیم گیری‌ها را به دست گرفته در سال منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال بیشتر به دنبال اقدامات تبلیغاتی در راستای حمایت از مهدی تاج است و تلاش می‌کند با این قبیل برنامه‌های به نوعی فدراسیون فوتبال را فعال و تشنه توسعه در فوتبال جلوه دهد.

به هرحال باید روشن شود که حقیقت برنامه ارائه شده چیست و فدراسیون فوتبال آیا قادر به اجرای این افق خواهد بود یا خیر؟! و اینکه آیا اظهارات اخیر جلالی به نوعی مقدمه چینی برای جلب رضایت رای دهندگان آتی ریاست فدراسیون فوتبال است یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->