آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی همدم! سقوط پراید در انتهای خلج ۲ کشته و مجروح بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟ برای رفع سکسکه چه باید کرد؟ فواید فوق‌العاده‌ای که مصرف منظم تخم‌مرغ برای سلامتی دارد ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی زلزله تهران را لرزاند (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها | اهواز همچنان در مدار ۵۰ درجه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) حقوق خرداد‌ماه ۱۴۰۳ معلمان امروز واریز می‌شود | زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود اسکان اضطراری ۳۰۰۰ نفر در زلزله کاشمر دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران جزئیات جدید از مسمومیت و مرگ بیماران دیالیزی با محلول‌‌های آلوده مرگ سارق حرفه‌ای با شلیک مرگبار پلیس ۲ برابر شدن میزان ابتلا به سرطان در ایران تا ۱۴۲۰| معده، پروستات و مثانه سه سرطان شایع در مردان ایرانی است شمار بیماران فوت شده بیمارستان قائم رشت به ۹ تن رسید هفت اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر افزایش حدود ۴۵ درصدی شهریه‌های مدارس غیر دولتی در سال جاری
سرخط خبرها

تبلیغات محصول مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای را نشانه غیرمجاز بودن بدانید

  • کد خبر: ۲۳۴۴۸۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
تبلیغات محصول مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای را نشانه غیرمجاز بودن بدانید
مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: هر نوع تبلیغ مصرف فرآورده مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی ممنوع است؛ بنابراین مردم در صورت مشاهده تبلیغ یک داروی گیاهی و مکمل در این فضا، آن را نشانه غیرمجاز بودن تلقی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا رستمی اظهار کرد: تبلیغ مصرف دارو و فرآورده مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی ممنوع است و در صورت مشاهده و وصول گزارش‌های میدانی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی افزود: دارو‌های طبیعی سنتی و مکمل معتبر صرفا در داروخانه‌های مجاز سراسر کشور قابل عرضه است.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: فرآورده‌های مکمل هم مانند سایر فرآورده‌های دارویی برچسب اصالت و کد ۱۶رقمی دارند که در سامانه تی‌تک (www.ttac.ir) قابل ثبت است یا از نرم‌افزار تلفن همراه (موجود در سامانه تی‌تک) و یا ارسال کد ۱۶ رقمی به شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۲۲ قابل رصد و استعلام است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی در مورد نحوه ثبت شکایت درخصوص محصولات غیرمجاز توضیح داد: سازمان غذا و دارو از طریق میز‌های پیشخوان طراحی شده و قابل دسترس در تارنمای سازمان غذا و دارو در هر لحظه آمادگی ثبت و پاسخگویی به شکایات واصل در این حوزه را دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->