نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت!
سرخط خبرها

انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال

  • کد خبر: ۲۳۴۶۱۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال
درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تا حدی در انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال تاثیر گذاشته و گفته می‌شود بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیب هیات مدیره آبی‌ها مشخص خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال دروضعیتی کاملا مبهم به سر می‌برد. از طرفی مشخص نیست که جواد نکونام سرمربی آبی‌ها باقی خواهد ماند که این موضوع به کرات ازسوی رسانه‌ها اشاره شده و از سوی دیگر روشن نیست که اعضای جدید هیات مدیره استقلال چه افرادی هستند و قرار است این باشگاه در فصل جدید با چه ترکیبی از مدیریت به کار خود ادامه دهد.

این وضعیت ممکن است ناشی از انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هم باشد و برخی پیش بینی می‌کنند که در پیش بودند انتخابات احتمالا موجب شده برخی تصمیم‌گیری‌های کلان در این باشگاه به تعویق افتاده است.

براساس اخباری که پیش‌تر به اطلاع رسید، قرار بود ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال در هفته جاری مشخص شود، اما سکوت هلدینگ خلیج فارس و نا مشخص بودن مدیرعامل این باشگاه سبب شده شایعات تازه‌ای درباره مدیرآینده این باشگاه به گوش برسد.

با توجه به شرایطی که اکنون کشور با آن روبه رو است هیچ بعید نیست که هفته آینده نیز به همین منوال ادامه یابد تا رئیس جمهور مشخص شود وبعد از آن درباره وضعیت باشگاه استقلال نیز تصمیم گیری انجام گردد.


شاید هم رسیدگی به مسائل کلان کشور موجب شود باشگاه استقلال با همین منوال به کار خود ادامه دهد و فرشید سمیعی که اکنون به عنوان سرپرست زمان امور را در دست دارد، در هفته‌های آتی نیز به همین وضعیت ادامه دهد تا مدیران ارشد باشگاه استقلال درباره انتخاب مدیرعامل به جمع بندی نهایی برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->