آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی
سرخط خبرها

کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۸۰۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در دو هفته اخیر، کشف‌وضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مجید شجاع با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این میزان گازوئیل و بنزین قاچاق را به‌ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون از ۲۰ دستگاه خودرو حین خروج از کشور کشف کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان سوخت نیز ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی تأکید کرد: مرزبانان با هوشیاری کامل، اجازه هیچ فعالیتی را به قاچاقچیان نمی‌دهند و به صورت شبانه‌روزی از مرز‌های کشور پاسداری می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->