طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰شعبه اخذ رای در مشهد وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد + فیلم کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد
سرخط خبرها

ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۳۴۸۸۱
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد
شامگاه پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی گفت: ما به دنبال اجرای عدالت و گفتمان انقلاب اسلامی هستیم. حرکت ما صد در صد نخبگانی، آرمان خواهی و عدالتخواهی است و امروز ما هم در ادامه همان مسیر حرکت می‌کنیم و معتقدیم جناب دکتر سعید جلیلی نماد این پرچم و مکتب است و ویژگی‌هایی دارد که در اداره کشور ارزشمند و قابل توجه است. 

روح الله ایزخواه اظهار کرد: امیدواریم با هدایت الهی و مشارکت مردم، سکان اداره مردم و توان اجرایی کشور به دست توانمند سعید جلیلی بیفتد. هیچ گاه حمایت ما از آقای جلیلی کاهش نمی‌یابد و اگر رئیس جمهور شود با همین شدت و حرارت خواسته های خود را مطالبه می کنیم. این مطالبه گری از هر دولتی که روی کار بیاید هم وجود خواهد داشت. 

ایرخواه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با صراحت فرمودند انقلاب همچنان آرمان‌های خودش را دنبال می‌کند و امروز نیز همچون ۲۲ بهمن ۵۷ عدالت، استقلال و آزادی جزو مطالبات مردم است. 

وی به مردمی شدن اداره کشور تاکید کرد و گفت: اینکه جلیلی سال‌هاست به ظرفیت ها و مزیت ها اشاره می کند ناشی از نگاه مردمی است که به همین موضوع بر می گردد. ما همه نسخه‌های اداره دولت را امتحان کردیم، از نسخه دولت گرایی محض تا رهاسازی و ...، همه را رفته‌ایم. تنها راهی که بر اساس گفتمان اصیل انقلاب اسلامی پیش روی ماست ولی هنوز به سمتش حرکت نکردیم مردمی سازی اداره کشور است، مردمی سازی علم، فرهنگ، سیاست، اقتصاد، فناوری، تجارت و اینها شعار نیست. 

ایزخواه ادامه داد: ما رئیس جمهوری می خواهیم که علاوه بر اینکه چنین نگاهی دارد، اهل رانت، تیم و جناح بازی نباشد. بعضی ها وقتی به ریاست جمهوری می رسند برای چندمین بار همان پیرمردهای قبلی را سر کار می آورند اما سعید جلیلی، رئیس جمهور همه مردم خواهد بود و دست توسل به آحاد مردم دراز می کند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم داری نقطه برجسته نگاه جلیلی است. او در میان مردم حضور یافته و ظرفیت‌های مردمی را در سراسر کشور از نزدیک دیده است. هیچ باند و جناح و گروهی نیز وابسته به خودش درست نکرده ولی در عین حال با نخبگان زیادی در ارتباط بوده است و این برجستگی نامزد اصلح ماست.

منتخب مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: برخی کاندیداهایی که به ریاست جمهوری رسیدند اتوبوسی آمدند و جوانگرایی نداشتند و دمار از روزگار کشور درآوردند، از این جهت امیدواریم آقای جلیلی ظرفیت‌های ریز و درشت مردمی را به کار می‌گیرد. اینکه ایشان از لرستان تا کپرنشینان سیستان و بلوچستان، بانوان فعال در حوزه صنایع دستی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ، همه را رفته و ظرفیت های مردمی را با چشم خود دیده است نقطه قوت جلیلی است که توانسته با آحاد مردم ارتباط برقرار کند. 

ایزخواه تصریح کرد: تقوای سیاسی از دیگر نقاط قوت جلیلی است که زبانزد عام و خاص و دوست و دشمن است و کسی نسبت به آن تردیدی ندارد. عرصه ریاست جمهوری عرصه سخت و پر چالشی است. این عرصه رئیس جمهوری را می خواهد که از خودش و منافع مادی خود و مردان دولتش خالصانه گذشته باشد و برای مردم و انقلاب کار کند. 

وی به داشتن این ویژگی‌ها در شهید رئیسی نیز اشاره کرد و افزود: ما ویژگی اخلاص و مردم داری و روحیه انقلابی و تقوی الهی در عرصه سیاست را در شهید رئیسی نیز دیدیم که خداوند پاسخ این جانفشانی ها و خدماتش را داد. چرا که منیت نداشت و ریاست را تحویل نگرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس ابراز کرد: ما رئیس جمهورهایی داشتیم که به نام آزادی بیان، تریبون‌ها را شکستند، صداها را خفه کردند، ما همه اینها را تجربه کردیم. امروز رئیس جمهوری می‌خواهیم که در اوج تقوای نفس باشد و هیچ لکه سیاهی در کارنامه زندگیش نباشد. به اذعان همه، جلیلی دارای این خصلت و برجستگی است. 

وی در پایان در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد: این چند روز باقیمانده را سبک نشماریم و برای تک تک افراد جمهور وقت بگذاریم. دسیسه‌ها را خنثی کنیم و به آنها دامن نزنیم. مردم ما بحمدالله از بلوع سیاسی و بصیرت بالایی برخوردارند و باید تلاش کنیم فضای تنش و هیجان و دوگانه‌های کاذب وجود نداشته باشد. 
باید مردم در آرامش کامل با تحلیل درست به نتیجه برسند و فردی که شایسته استرا انتخاب کنند.

گفتنی است بعد از برنامه افتتاحیه ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی، پخش مستقیم دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری با حضور مردم و مهمانان ستاد صورت گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->