لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر
سرخط خبرها

قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید

  • کد خبر: ۲۳۵۱۲۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید
دبیر علمی کنگره سالانه تازه‌های جراحی پلاستیک و زیبایی هشدار داد: درصورت انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی توسط غیرپزشک یا پزشکی که تخصص لازم را ندارد شاهد مرگ و میر برخی جوانان و عوارض شدید و مشکلات غیر قابل جبران هستیم که باعث بروز مشکلات زیادی در جامعه و زندگی آنها خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر محمدی روز شنبه در حاشیه برگزاری کنگره سالانه تازه‌های جراحی پلاستیک و زیبایی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه انجام اینگونه جراحی‌ها توسط افراد متخصص از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است، افزود: انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی از پیچیدگی‌های بسیاری برخوردار بوده و نیازمند بررسی دقیق توسط فرد فوق تخصص است.

وی اظهار کرد: متاسفانه بخصوص در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی برخی پزشکان و غیرپزشکان که تخصص لازم را ندارند با تبلیغات پر سر و صدا وارد این حوزه علمی شده اند که منجر به مشکلات متعددی و حتی مرگ و میر شده که بعضا غیرقابل جبران است.

وی تصریح کرد: افراد جامعه باید دقت کنند جهت درمان و مراجعه نزد جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی، مدارک پزشک را از سایت‌های معتبر مانند انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، سایت نظام پزشکی و انجمن گوش و حلق و بینی بررسی کنند تا مشخص شود این افراد تحصیلات دانشگاهی و آکادمی لازم را داشته باشند.

محمدی ادامه داد: این کنگره به موضوعات مهم و نوآوری‌های علمی در حوزه‌های مختلف زیبایی، ترمیمی پرداخته و در بحث ترمیمی به بهبود وضعیت بیماران مبتلا به سوختگی، بازسازی تومور‌ها و ترمیم زخم‌های مختلف و ناهنجاری‌های مختلف از بدو تولد و اختلالات مختلف در آسیب‌های حرکتی صورت و اندام‌های دیگر می‌پردازد.

وی افزود: در بحث زیبایی نیز در این کنگره، سالانه تازه‌های جراحی پلاستیک و زیبایی به همه عمل‌های جراحی زیبایی در نقاط مختلف بدن بخصوص صورت، سینه و ... پرداخته می‌شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی گفت: در این کنگره به طور کلی ۵۱ سخنران داریم که برخی از آنها نیز از کشور‌های دیگر مانند انگلستان بوده و ۱۱ میزگرد و نیز یک کارگاه آموزشی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این کنگره از دو جنبه از اهمیت بسیاری برخوردار است، اول سبب ارتقاء سطح آموزش فارغ التحصیلان شده و کمک خواهد کرد تا درباره تازه‌های آموزش بیاموزند و از سویی دیگر یادآوری به جامعه است که این رشته متولی و تحصیل کرده خاص خود را دارد و اگر مردم جهت درمان به این گروه نیاز داشته باشند بهترین راه مطمئن گرفتن نتیجه دلخواه با حداقل ریسک عوارض این است که به آنها مراجعه کنند.

محمد رضا قاضی سعید فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک نیز گفت: کسانی که عمل جراحی زیبایی انجام می‌دهند پزشک مربوطه را بشناسند و نام مربوطه جراح را در سایت سازمان نظام پزشکی استعلام بگیرند.

وی تاکید کرد: متاسفانه اینستاگرام عامل اصلی مشکلات جراحی زیبایی است و بسیاری از مواردی که گفته می‌شود خلاف واقعه بوده و یکسری اطلاعات را از سایت‌های دیگر برداشته و ادیت کرده و در فضای مجازی قرار می‌دهند و مردم نیز به دلیل ناآگاهی فریب می‌خورند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->