انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی!
سرخط خبرها

توافق بیرانوند با تراکتور

  • کد خبر: ۲۳۵۲۵۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
توافق بیرانوند با تراکتور
گلر ملی پوش پرسپولیس با تراکتور به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که در دو فصل اخیر و در بازار نقل و انتقالات، خون هواداران پرسپولیس را در شیشه کرده بود، بالاخره از این تیم جدا شد و شنیده می‌شود با تراکتور برای فصل بعد به توافق رسیده است.

گلر ملی پوش پرسپولیس چندوقت پیش قراردادش را با سرخ پوشان بصورت یکطرفه فسخ کرد و بعد از مدتی مشخص شد اسن فسخ قانونی نبوده و احتمالا از طرف کمیته تعیین وضعیت رای به بازگشت این بازیکن به جمع پرسپولیسی‌ها صادر خواهد شد.

با این همه در روز‌های اخیر و در نظرسنجی‌های مختلفی که صورت گرفته، بیشتر هواداران راضی به بازگشت بیرو به جمع سرخ‌ها نیستند و از مدیران باشگاه خواستند زودتر جایگزین بی حاشیه‌ای را برای این سنگربان، جذب کنند.

این همه در حالی است که از گوشه و کنار شنیده می‌شود بیرانوند برای فصل بعد با تراکتور توافق کرده و این گلر به زودی برای عقد قرارداد راهی تبریز خواهد شد.

براساس شنیده‌ها رقم قرارداد بیرانوند برای یک فصل ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود که نزدیک به ۲۰ درصد از این مبلغ هم بعنوان پاداش در قرارداد بیرو اضافه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->