دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

استفاده از ظرفیت پزشکان بین‌المللی در پیاده‌روی اربعین

  • کد خبر: ۲۳۵۳۵۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
استفاده از ظرفیت پزشکان بین‌المللی در پیاده‌روی اربعین
دبیر شورای سیاست‌گذاری عملیات اربعین حسینی ۱۴۰۳ از برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای استفاده از ظرفیت پزشکان بین‌المللی در طرح طبیب‌الدوار در اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید اوحدی در این باره گفت: برگزاری مراسم اربعین حسینی یک کار جمعی است و هیچ دولتی قادر نیست پاسخگوی نیاز‌های متعدد و متنوع زائران باشد و باید مردم به کمک بیایند تا این مراسم بدون کم‌وکاست برگزار شود.

اوحدی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی، ما هم باید در این راستا تلاش کرده و از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: طبیب‌الدوار با حضور داوطلبانه پزشکان در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا، یکی از قوی‌ترین اقدامات درمانی در خدمات به زائران اربعین سال گذشته بود و امسال تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت پزشکان بین‌المللی هم در طرح طبیب‌الدوار استفاده کنیم.

اوحدی گفت: پیاده‌روی اربعین امسال فرصت مغتنمی برای رساندن صدای مردم مظلوم غزه به گوش جهانیان است؛ چراکه در این مراسم شاهد حضور میلیونی زائران و همچنین حضور زائران از کشور‌های مختلف جهان هستیم.

مردمی‌سازی مهم‌ترین رسالت هلال‌احمر در برگزاری مراسم اربعین حسینی

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر هم در این جلسه گفت: نگاه به هزینه‌کرد در مراسم اربعین حسینی، باید نگاهی مردمی‌ باشد و در هزینه‌کرد درآمد‌ها نباید هدررفت منابع داشته باشیم.

وی افزود: اصل صرفه‌جویی را در برگزاری این مراسم در نظر داشته باشیم. مهم‌ترین هدف هلال‌احمر با توجه به خصوصیات ذاتی این جمعیت، مردمی‌سازی مراسم اربعین امسال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->