آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۷ تیر ۱۴۰۳) | پیشتازی هر گرم طلا در کانال ۳.۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | جک جی ۴، ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۷، ۸۰۸ میلیون تومان شد اقتصاد، اولویت اول دولت آینده باشد مطالبه معدن کاران خراسانی برای اصلاح تعرفه واردات ماشین آلات معدنی ارزهای دیجیتال نزولی شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) تجربه دلار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته چه بود؟ پیاز و سیب زمینی کیلویی چند؟ | قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول هوادارن سعید جلیلی در انتظار حضور او در استادیوم تختی مشهد قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد
سرخط خبرها

هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۳۵۴۴۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟
هرساله با شروع فصل تابستان، بازار خرید و نصب کولر‌ به‌ویژه کولر‌ گازی داغ می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، از طرف دیگر فصل تابستان فصل جابه‌جایی مستاجران نیز هست و مستاجرانی که کولر گازی داشته باشند، باید هم‌زمان با رفتن به منزل جدید، کولر خود را نیز منتقل کنند.

این کار نیاز به جداسازی و نصب اصولی کولر گازی دارد که در صورت غیراصولی انجام‌دادن این کار، امکان صدمه‌دیدن کولر گازی وجود دارد. 

علی‌اصغر یاردل، مدیر شرکت آرتا تهویه پاسارگارد در رابطه با هزینه نصب کولر‌های گازی به شهرآرانیوز گفت: هزینه نصب کولر‌های سایز بزرگ ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هزینه نصب کولر‌های گازی کوچک ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰، ۹۰۰ هزار تومان است. 

وی افزود: کولر‌های شرکتی که دارای گارانتی ست، به صورت رایگان نصب می‌شوند. اما کولر‌هایی که به صورت قاچاق در بازار وجود دارند یا کولر دست دوم یا کولر‌هایی که برای دومین بار و بیشتر نصب می‌شوند هزینه نصب گفته شده را دارند. 

یاردل درباره هزینه جداسازی و نصب کولر گازی برای مستاجران، گفت: هزینه نصب فرقی نمی‌کند تنها تفاوت برای مستاجران در این است که ممکن است در منزل جدید، وسایلی از قبیل لوله، پایه و ... برای نصب کولر نیاز باشد که این هزینه بر هزینه نصب افزوده خواهد شد. 

وی ادامه داد: اگر مستاجری کولر گازی داشت و در منزل جدید به هر دلیلی تمایل به نصب کولر خود را نداشته باشد، نصف هزینه گفته شده برای جداسازی کولرگازی از او اخذ می‌شود. 

مدیر شرکت آرتا تهویه پاسارگارد درباره جداسازی و نصب غیراصولی کولر‌های گازی هشدار داد و خاطرنشان کرد: اگر شخص غیرمتخصصی اقدام به جداسازی یا نصب کولرگازی کند علاوه بر احتمال برق گرفتگی، ممکن است منجر به تخلیه گاز داخل دستگاه شود و یا اینکه داخل دستگاه هوا برود. 

وی افزود: این تصور غلط بین اغلب مردم وجود دارد که دستگاه‌هایی مانند یخچال و کولرگازی که دارای گاز هستند، در صورتی که پس از استفاده، مدتی استفاده نشده و خاموش باشند، گاز آن‌ها تخلیه می‌شود. گاز داخل این دو دستگاه تنها در صورت نصب و جداسازی غیراصولی یا ضربه خوردن، تخلیه می‌شود که مشکلاتی را برای دارندگان به وجود خواهد آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->