اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم

  • کد خبر: ۲۳۵۷۲۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم
محمد محبی یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال بود، اما این بازیکن در صحبتی که با سرمربی استقلال داشته اعلام کرده قادر به بازگشت به لیگ ایران نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد محبی دو فصل پیش در استقلال وضعیت خوبی داشت و توانست به واسطه گلزنی‌های پی در پی دوباره راهی لیگ‌های اروپایی شود و به تیم روستوف روسیه بپیوندد.  

محبی در شرایطی دوباره به روستوف بازگشت که استقلالی‌ها دوست داشتند او یک فصل دیگر در ترکیب تیم‌شان باشد. به زعم نکونام اگر این بازیکن یا قایدی فصل پیش در استقلال حضور داشتند سرنوشت طور دیگری رقم می‌خورد، اما به هرشکل محبی در استقلال نماند و به لیگ روسیه پیوست.


با این وجود، اما نکونام همچنان پیگیر جذب این بازیکن است و تلاش می‌کرد محبی را به استقلال بازگرداند. تلاشی که البته نتیجه نداد و این بازیکن در صحبتی که با سرمربی استقلال داشت اعلام کرد در شرایط فعلی که با باشگاه روستوف قرارداد دارد، نمی‌تواند به لیگ ایران و استقلال بازگردد.

به این ترتیب پرونده بازگشت محبی به استقلال خیلی زود بسته شد، چون این بازیکن در صحبت با سرمربی استقلال آب پاکی را به نوعی روی دست او ریخت تا مشخص شود ادامه حضورش در ترکیب آبی‌ها ممکن نیست و باید همچنان در روسیه به بازی ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->