زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند

  • کد خبر: ۲۳۶۲۱۷
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تابستانه از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود و در این بازه زمانی، ۶۵۰۰ پرستار و ۲ هزار نیروی اتاق عمل و بیهوشی بیمارستان‌ها آماده خدمات‌رسانی به بیماران سرپایی و بستری هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدصادقی اظهار کرد: مأموریت تابستانه خادمان مردم در حوزه پرستاری تمامی پرستاران بخش‌های اورژانس، داخلی، جراحی، اتاق عمل و... آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: در فصل تابستان، مناسبت‌هایی همچون عید غدیرخم، تاسوعای حسینی، عاشورای حسینی، شهادت امام‌سجاد(ع)، شهادت حضرت‌رقیه(س)، اربعین حسینی، رحلت پیامبراکرم‌(ص)، شهادت امام‌حسن‌مجتبی(ع)، شهادت امام‌رضا(ع)، شهادت امام‌حسن‌عسکری(ع)، ولادت پیامبراکرم‌(ص) و ولادت امام‌جعفرصادق(ع) را داریم؛ براین‌اساس، شیفت‌های فوق‌العاده برای زمان‌های خاص که اوج حضور زائران امام مهربانی‌ها را در مشهد داریم، در نظر گرفته شده است و در این روز‌های خاص و ویژه، مرخصی‌ها نیز لغو خواهد شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در سطح دانشگاه، ۶۵۰۰ پرستار و ۲ هزار نیروی اتاق عمل و بیهوشی مشغول به خدمت هستند، خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد، ۴۵۰۰ پرستار و ۱۳۰۰ نیروی اتاق عمل و بیهوشی در بیمارستان‌های مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند و تمامی این نیرو‌ها در شیفت‌های کاری خود آماده ارائه خدمات شایسته در حوزه پرستاری هستند.

دکتر صادقی افزود: از زائران و مسافران سفر‌های تابستانی درخواست می‌شود که در طول سفر مسائل ایمنی را به‌خوبی رعایت نمایند تا با توجه به افزایش آمار بیماران در بیمارستان‎‌ها در فصل تابستان، شاهد اشغال تخت‌های بیمارستانی به‌دلیل عدم رعایت مسائل ساده و پیش‌پاافتاده نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین موارد تابستان سال گذشته مربوط به کودکان بود، گفت: از والدین درخواست داریم که مراقبت ویژه از نوزادان و کودکان خود داشته باشند تا با مشکلاتی همچون گرمازدگی، مسمومیت غذایی و... مواجه نشوند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه بخش زیادی از بیماران بیمارستان‌ها مرتبط با موضوع مسمومیت غذایی بودند، از تمامی زائران و مسافران سفر‌های تابستانی درخواست داریم موضوع تغذیه سالم را به‌طور جدی مورد توجه قرار دهند و ضمن پرهیز از مصرف غذا‌های باقی‌مانده از وعده‌های قبل، از مصرف غذا‌های ناسالم و نیز حضور در محل‌های پذیرایی غیرمطمئن خودداری نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->