خارج کردن تومور ۱۱ کیلویی از شکم بیمار در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آیا روانشناسی مثبت‌اندیشی آینده‌ای در آن دارد؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده تماس‌های مزاحمتی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است ۴۰ نکته درباره معایب و مزایای کولر گازی درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم

  • کد خبر: ۲۳۶۶۹۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت پرداخت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی فرهادی با اشاره به اینکه در پرداخت اضافه تدریس یا همان حق‌التدریس معلمان به روز هستیم، اظهار کرد: حقوق خرداد معلمان که پرداخت شد اضافه تدریس اردیبهشت به همراه آن واریز شد، این در حالی است که در مقطعی از زمان ۷ ماه تأخیر در پرداخت حق‌التدریس داشتیم.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی صحیح در وزارت آموزش و پرورش و همکاری سازمان برنامه و بودجه و دولت در پرداخت حق‌التدریس معلمان تأخیر نداریم. حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده و حقوق فروردین نیز به‌ زودی واریز خواهد شد. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند تا به امروز پرداخت نشده است که سعی می‌کنیم تا مرداد امسال پرداخت شود. پس از آن پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

فرهادی در خصوص اعمال نشدن افزایش دو میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس در احکام عنوان کرد: حقوق سرایداران مبتنی بر قانون پرداخت شده است. با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کردیم تا مبلغی تحت عنوان کمک معیشتی برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود و امسال به دو میلیون تومان افزایش یافت. این مبلغ با حقوق تیرماه معوقات مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->