تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند خرده روایت‌هایی از خانواده‌ کسانی که اعضای بدن‌شان اهدا شد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  مروری چند پرونده پلیسی در مشهد| دستگیری از  کارگران با  دستگیری سارقان امدادرسانی اورژانس مشهد به ۴۰ فرد گرمازده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد

  • کد خبر: ۲۳۸۰۱۹
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد
دادیار جنایی دستور دستگیری مردی افغان را صادر کرد که دختر ایرانی را از جنوب کشور به تهران و بعد هم افغانستان برد تا با او ازدواج کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده این مرد افغان که از زمستان پارسال تحت تعقیب است اکنون در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی رسیدگی می‌شود و بازپرس جنایی با صدور دستورات قضایی سعی در آن دارد که مقدمات بازگرداندن دختر ایرانی نزد خانواده‌اش را فراهم کند.

زمستان سال گذشته خانواده دختر ۱۸ ساله‌ای در جنوب کشور از ناپدید شدن فرزند خود خبر دادند. این خانواده در تحقیقات گفتند: دخترمان به ما گفته بود برای خیاطی به خانه دوستش می‌رود، اما وقتی به خانه برنگشت به خانه دوستش رفتیم و آن‌موقع بود که فهمیدیم اصلاً آنجا نرفته است. بعد از آن همه جا را دنبال او گشتیم و او را پیدا نکردیم.

به دنبال این شکایت پس از چند روز خانواده متوجه شدند که دختر ۱۸ ساله طلا‌های خودش، مادر و دیگر اعضای خانواده را برداشته و فرار کرده است.

ماموران پلیس آگاهی بررسی‌های پلیسی خود را ادامه دادند تا اینکه چند روز پیش رد دختر را در تهران زدند. در نهایت ماموران به خانه‌ای رسیدند که دختر جوان به آنجا رفت‌وآمد داشت.

پسری که صاحبخانه است، به ماموران گفت: من پسری افغان را می‌شناسم که با یک دختر جنوبی آشنا شده بود. تا جایی که من می‌دانم آن پسر به دختر جنوبی گفته بود که بازیگر و خواننده افغان است و پس از آشنایی با آن دختر او را به تهران کشیده بود. این در حالی بود که او در تهران کارگر ساختمانی بود.

صاحبخانه ادامه داد: آن پسر و دختر چند ماهی در اینحا بودند و بعد به خواست پسر به افغانستان رفتند تا در آنجا با هم ازدواج کنند.

با به دست آمدن این نتایج، بازپرس جنایی دستور داد تحقیقات برای شناسایی محل زندگی این زوج و بازگرداندن دختر به ایران ادامه یابد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->