نزاع و درگیری زوج جوان ۱۰ هکتار مزرعه را به آتش کشید نزاع خیابانی به قتل انجامید| اعترافات تکان دهنده جوان قاتل شکایت از پدر خیانتکار| او برای صیغه هایش میلیاردی هزینه می‌کرد! هشدار: یک مورد مثبت تب دنگی در تربت‌حیدریه مشاهده شد واژگونی لیفتراک در نیشابور حادثه آفرید (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی که گلوی همسرش را برید| فرزندان درخواست قصاص پدر را دارند قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا آیا تنهایی و اضطراب باعث سکته مغزی می‌شود؟ آتش سوزی در تالاب هورالعظیم مهار شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) چگونه یک کوله‌پشتی، کودکان ژاپنی را متحد کرده است؟ عشق به زن متاهل منجر به قتل شد| دستگیری قاتل فراری در مرز کمبود جهانی قلم‌های انسولین‌| هفت میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند انفجار سوپرمارکت در خیابان هدایت مشهد ۲ مجروح بر جای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) جزییات آتش‌سوزی منطقه خائیز | جرقه‌ای که از مزرعه کشاورزی شروع شد تأثیر منفی گرما بر روی جنین | سکته گرمایی را جدی بگیرید کشف بیش‌از ۱۰ هزار قرص غیرمجاز در غرب مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کلید اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد تیم المپیاد زیست شناسی ایران در جهان خوش درخشید + اعضای تیم زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

شلیک مرگ به سینه مرد جوان | جنایت شبانه در حوالی بولوار شاهنامه مشهد

  • کد خبر: ۲۳۸۳۸۰
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
شلیک مرگ به سینه مرد جوان | جنایت شبانه در حوالی بولوار شاهنامه مشهد
افرادی با شنیدن صدای شلیک تیر و سر و صدایی که در تاریکی بود به‌سمت صدا حرکت می‌کنند و زمانی به محل می‌رسند که تنها یک مرد جوان در حالی که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در خون خودش دست‌وپا می‌زد.

به گزارش شهرآرانیوز، دقیقا مشخص نیست حوالی حادثه چه کسی بوده است، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که احتمالا مضروب تنها بوده و ضارب یا ضاربان ناشناس به او حمله‌ور شده‌اند. تنها صدای شلیک گلوله بوده که خبر این حادثه تلخ را به سایر رهگذران داده است که شهروندان با مردی جوان روبه‌رو می‌شوند که روی زمین افتاده و خون از سینه‌اش شتک می‌زده است و ساعتی بعد این مرد جوان به علت شدت جراحات جان می‌بازد.

اولین واکنش به جنایتی که شامگاه دوشنبه در بولوار شاهنامه رخ داد را شهروندان داشتند. افرادی با شنیدن صدای شلیک تیر و سر و صدایی که در تاریکی بود به‌سمت صدا حرکت می‌کنند و زمانی به محل می‌رسند که تنها یک مرد جوان در حالی که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در خون خودش دست‌وپا می‌زد.

انتقال پیکر نیمه‌جان به بیمارستان

لحظاتی بعد صدای آژیر آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به دیگر اهالی منطقه که تا آن لحظه متوجه ماجرا نشده بودند، خبر این هجوم شبانه را داد. تکنسین‌های اورژانس در میان حلقه شهروندان کنجکاو در حالی بر بالین مرد جوان حاضر شدند که خون زیادی از او رفته بود و تقریبا در حالت اغما بود.

بلافاصله مرد جوان پس از انجام اقدامات اولیه و انتقال متهم به آمبولانس او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی، یعنی بیمارستان طالقانی در سه‌راه فردوسی منتقل کردند. تلاش کادر درمان برای نجات جان این جوان آغاز شد، هرچند او با وضعیت نامطلوبی راهی بیمارستان شده بود.

در ادامه تلاش کادر درمان نافرجام ماند و مرد جوان براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. با مرگ این فرد که بر اثر شلیک گلوله رخ داده بود، بلافاصله موضوع به قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام شد.

ورود تیم جنایی به پرونده

ساعت نزدیک به نیمه شب بود که قاضی محمود عارفی‌راد به همراه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی راهی بیمارستان طالقانی شدند تا موضوع مرگ مشکوک را از نزدیک بررسی کنند.
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد که جسد متعلق به جوانی سی ساله است. معاینات بالینی نشان داد که در این جنایت شبانه تنها یک گلوله به سمت مقتول شلیک شده و به سمت چپ قفسه سینه در ناحیه قلبش اصابت کرده و همین موضوع عامل اصلی مرگ این جوان بوده است.

در ادامه تیم جنایی با بررسی گلوله خارج شده از پیکر مقتول متوجه شدند که این تیر از گلوی یک اسلحه شکاری و احتمالا از نزدیک شلیک شده است.
هم‌زمان با تحقیقات ویژه برای شناسایی هویت متوفی، به دنبال دستورات قاضی ویژه قتل گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل وقوع جنایت که در گزارش تکنسین‌های اورژانس ثبت شده بود، شدند.

شناسایی ساعت جنایت

با حضور تیم جنایی در محل وقوع حادثه در حوالی بولوار شاهنامه، مأموران با توجه به ساعت حضور اورژانس در محل و اظهارات اولیه شاهدان، متوجه شدند که این جنایت حدود ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱ رخ داده است و حتی محل افتادن مرد جوان که هنوز آثار خون روی زمین وجود داشت نیز شناسایی شد.

در ادامه تیم جنایی به سرنخ‌های مهمی دست یافتند که به‌زودی عاملان این جنایت شبانه را رسوا خواهد کرد و متهم یا متهمان دستگیر و پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->