فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

«پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد

  • کد خبر: ۲۳۹۵۲۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
«پلنگ آناتولی» برای  شبکه نمایش دوبله شد
فیلم سینمایی «پلنگ آناتولی» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما برای شبکه نمایش دوبله شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «پلنگ آناتولی» محصول ترکیه، دانمارک و آلمان در گونه جنایی، درام و رازآمیز در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی حسین خدادادبیگی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، میلاد فتوحی، حسن کاخی، مریم معینیان، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، فاطمه نیرومند و حسین خدادادبیگی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که باغ وحش آناتولی در حال تعطیلی است و قرار است تبدیل به یک شهربازی بزرگ شود. تنها دلیل حفظ آن، حضور یک گونه پلنگ نادر، نماد میراث ملی ترکیه است. پلنگ می‌میرد و مدیر و کارکنان باغ وحش تلاش می‌کنند مرگ او را مخفی کنند تا باغ وحش را از تعطیلی نجات دهند، اما موفق نمی‌شوند.

یک فیلم هنری قابل توجه که درامی درونی و تمثیلی با خط روایی باریک و کم رنگ، درباره یک پلنگ نادر آناتولی است که تنها دلیل حفظ یک باغ وحش است. کارگردان با موقعیتی که ایجاد کرده لایه‌های متعددی را به تصویر می‌کشد و تفسیر و ارتباط آن را به مخاطب وا می‌گذارد. در کل برای دوستداران فیلم‌های هنری و خاص می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد. فیلم برنده و نامزد ۲۰ جایزه در جشنواره‌ها و جوایز سینمایی ملی و جهانی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->