وزیر افراطی اسرائیل: به دنبال توافق برای تسلیم شدن «السنوار» هستیم عملیات مشترک مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی غزه+ فیلم روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان دیدار باقری با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ انتقاد رهبر انصارالله یمن از جهان عرب درباره جنایت اسرائیل در غزه حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر سر مزار شهید آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور منتخب با بازاریان و کسبه تهران نشست تقنینی و نظارتی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مشهد برگزار شد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سرلشکر صفوی: هیچ کشور و رهبری جرئت اخذ تصمیم رهبر انقلاب در «وعده صادق» را نداشت پخش مستند «تکاور» ویژه زندگی امیر دریادار سیاری + تیزر و زمان پخش سرمایه‌گذاری در آموزش و توانمند‌سازی سربازان امری ضروری و حیاتی است اعتراض نماینده مشهد‌وکلات در مجلس نسبت به تقسیمات کشوری مشهد_طرقبه‌شاندیز پزشکیان با تیتر «وعده‌های تغییر در ایران» در صفحه اول نیویورک‌تایمز هشدار پلوسی به بایدن: کناره‌گیری کن! دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها تکذیب شد ظریف درباره امتیاز پیروان مذاهب غیراکثریت در چینش کابینه توضیح داد توصیه پورمحمدی به پزشکیان در رابطه با چینش کابینه دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها، تکذیب شد
سرخط خبرها

روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است

  • کد خبر: ۲۳۹۷۶۴
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که اوکراین با همکاری و برنامه‌ریزی کشورهای غربی درصدد سوء قصد به جان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است.

به گزارش شهرآرانیوز، «ماریا زاخارووا» در یک نشست خبری گفت که کی‌یف با مشارکت مستقیم و تامین مالی کشور‌های غربی نقشه یک سوء قصد علیه جان رئیس جمهور روسیه را می‌کشد.

وی افزود: «ما به اعترافات رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، کریل بودانوف که در لیست سیاه دولت روسیه قرار دارد، توجه کردیم. او در مصاحبه‌ای با یک روزنامه اوکراینی اعتراف کرد که تلاش‌های بیهوده‌ای برای ترور رئیس جمهور روسیه انجام داده است. هیچ شکی نیست که چنین جنایاتی با مشارکت مستقیم اربابان آنگلوساکسون برنامه ریزی و تامین مالی شده است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اضافه کرد که اطمینان دارد کشور‌های غربی در جنایت‌های اوکراین شریک هستند.

زاخارووا تاکید کرد که هیچ عمل شیطانی و اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان و مقامات، از سوی کشور‌های غربی در این مدت، نه در سطح ملی و نه به صورت جمعی محکوم نشده است.

پیشتر «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین گفته بود که با توجه به تشدید تنش‌های بین المللی، همه اقدامات لازم برای تضمین امنیت رئیس جمهور انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->