آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در نیشابور، جان زن را گرفت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: زائران اربعین بلیت را رفت‌وبرگشت تهیه کنند واژگونی پژو ۴۰۵ در محور نیشابور_مشهد ۷ مصدوم برجای گذاشت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره): پرواز‌های این فرودگاه بدون هیچ اختلالی در حال انجام است تصادف در بردسکن ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم روند تدریجی افزایش دما در استان خزانه‌داری کل کشور: بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی، ۱۶۰ هزار میلیارد تومان است تداوم بارش باران و وقوع رعد‌وبرق در برخی استان‌ها (۲۹ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تامین اجتماعی درباره صدور حکم جدید بازنشستگان | متناسب‌سازی طبق قانون اجرایی می‌شود (۲۹ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان در انتظار صدور احکام حقوق | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی را زودتر واریز کنید زلزله ۷.۴ ریشتری شمال شیلی و مرز آرژانتین را لرزاند (۲۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۷ هزار عدد قرص غیرمجاز در مشهد (۲۹ تیر ۱۴۰۳) ماجرای فرود خبرساز پرواز تهران - کرمان چه بود؟ (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سه برند غیرمجاز ماسکهای زیبایی اعلام شد هنگام گرمازدگی از استامینوفن استفاده نکنید حریق سوپر مارکت در خیابان پیامبر اعظم حادثه آفرید (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سقط جنین زن سرایدار با لگد دردناک همسایه سنگدل دعوا بر سر شارژ ساختمان به قتل خونین انجامید قتل دلخراش دختردایی پنج ساله+جزییات حریق انبار روغن در مشهد با تلاش آتش‌نشانان اطفا شد همراهی شیطانی مادر و دختر برای قتل مرد میانسال وزارت بهداشت: پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی در امنیت کامل برگزار شد
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: زائران اربعین بلیت را رفت‌وبرگشت تهیه کنند

  • کد خبر: ۲۳۹۸۳۷
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: زائران اربعین بلیت را رفت‌وبرگشت تهیه کنند
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به تمامی مسافران پرواز‌های اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت‌وبرگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، شمس‌الدین فرزادی‌پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: امسال با توجه به هم‌زمانی پرواز‌های حج عمره و اربعین، برنامه‌ریزی برای پرواز‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال هم‌زمان با پرواز‌های اربعین، پرواز‌های حج عمره را هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستورکار خود دارد، گفت: ایران‌ایر در پرواز‌های اربعین امسال همانند سال‌های گذشته، از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و نسبت به عرضه صندلی‌های خود سعی می‌کند برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در پرواز‌های اربعین سال گذشته، با توجه به برنامه‌ریزی که داشتم، عرضه فروش بلیت پرواز‌ها را به صورت گروهی نداشتیم و فروش بلیت به صورت اینترنتی بود. امسال هم سعی کرده‌ایم تغییری در عرضه بلیت پرواز‌های اربعین نداشته باشیم تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

مدیرعامل «هما» گفت: تعداد صندلی که در سال گذشته برای پرواز‌های اربعین داشتیم، ۶۲ هزار صندلی بود که امسال هم سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های خود در این بخش استفاده کنیم.

فرزادی‌پور در ادامه، بیان کرد: به تمامی مسافران پرواز‌های اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت‌وبرگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند و مسافران به‌راحتی بتوانند از پیاده‌روی اربعین استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جلسات رسمی پرواز‌های اربعین هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام نشده است و در صورت اعلام رسمی، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام پرواز‌های اربعین صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->