واکنش نمایندگان مردم مشهد در مجلس به اختلاف مرزی مشهد و طرقبه‌شاندیز: نگران آینده مشهد هستیم آیت‌الله علم‌الهدی: فرمان رهبری، خط قرمز سیاست خارجی باشد | روابط بین‌الملل، سنگر راهبردی نظام است پزشکیان با فعالان اقتصادی دیدار کرد (۳۰ تیر ۱۴۰۳) کمیسیون اقتصاد هیئت دولت در خصوص حذف‌نشدن ارز ترجیحی برنج وارداتی تصمیم گرفت کامالا هریس خطاب به حامیان مالی: نگران نباشید ما پیروزیم درخواست رئیس پلیس راهور فراجا از رئیس جمهوری منتخب؛ فکری به حال خودروهای بی کیفیت داخلی کنید مقام انصارالله یمن: عملیات تل‌آویو کاملاً یمنی بود ناوشکن «سهند» از آب بیرون کشیده شد (۳۰ تیر ۱۴۰۳) ادامه بحران در بیمارستان‌های غزه و شهادت یک خبرنگار دیگر سنتکام: عملیات آمریکا علیه یمن در حال شکست است معاون وزیر خارجه روسیه: مبارزه با تهدیدات ناشی از افغانستان اولویت سازمان همکاری شانگهای است صدور کیفرخواست کلاهبرداری ۸۰۰ میلیاردی در قم صحن علنی مجلس، میزبان وزرای کار و میراث فرهنگی جان بولتون: ترامپ نمی‌داند چه رویکردی در قبال ایران دارد وزرای دولت چهاردهم از بدنه وزارت‌خانه‌ها انتخاب شوند دغدغه‌ها و برنامه‌های زیست‌محیطی رئیس‌جمهور منتخب چیست؟ ترامپ: دل رهبر کره شمالی برای من تنگ شده است وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی خواست جنایاتش را متوقف کند امنیت کشور در بالاترین سطح | رضایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از دستاوردهای امنیتی کشور تایلند از کمک ایران برای آزادی اسرای این کشور در غزه قدردانی کرد
سرخط خبرها

ادامه بحران در بیمارستان‌های غزه و شهادت یک خبرنگار دیگر

  • کد خبر: ۲۳۹۹۴۳
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
ادامه بحران در بیمارستان‌های غزه و شهادت یک خبرنگار دیگر
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) برای دویست و هشتاد و هشتمین روز متوالی به جنایت نسل کشی در نوار غزه با انجام ده‌ها حمله هوایی و گلوله باران و کشتار غیرنظامیان در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار در نتیجه محاصره و آواره شدن بیش از ۹۵ درصد از جمعیت این باریکه ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بمب‌افکن‌های ارتش رژیم صهیونیستی و توپخانه‌های آن امروز به حملات و بمباران خشونت‌آمیز خود در مناطق مختلف نوار غزه ادامه و منازل، تجمعات آوارگان و خیابان‌ها را هدف قرار دادند و ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشتند.

نیرو‌های اشغالگر همزمان با درگیری‌های شدید با رزمندگان مقاومت در غرب شهر رفح، بمباران بیشتری را در مرکز این شهر انجام دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، تعداد شهدای حملات امروز رژیم صهیونیستی به مرکز و شمال نوار غزه به ۲۸ تن رسیده است.

ادامه بحران در بیمارستان‌های غزه و شهادت یک خبرنگار دیگر

طبق این گزارش، بمباران خانه خانواده «ابو سدره» در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه هشت شهید برجای گذاشت.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بر اثر بمباران خانه خانواده «ابو جاسر» در منطقه «العلمی» در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه، سه فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

خبرنگار الجزیره نی در این باره گزارش داد که «محمد جاسر» روزنامه نگار فلسطینی به همراه همسر و ۲ فرزندش در حمله رژیم صهیونیستی به خانه آنها در اردوگاه جبالیا به شهادت رسیدند.

ادامه بحران در بیمارستان‌های غزه و شهادت یک خبرنگار دیگر

محمد ابو جاسر

شهر غزه نیز امروز شاهد حملات شدید جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر خانه‌ای در محله «الشیخ رضوان» در شمال شهر غزه را بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری شد.

طبق این گزارش، این رسانه‌ها از شهادت ۶ فلسطینی در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی در مجاورت دانشکده اجتماعی در شهر غزه خبر دادند.

تشدید حملات و بحران در بیمارستان‌ها

در همین راستا، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد: شدت عملیات و هدف گیری در سراسر نوار غزه متوقف نشده است و در ساعات اخیر ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز در این باره اعلام کرد: معدود بیمارستان‌های باقی مانده با مشکل ازدحام بیش از حد بیماران و مجروحان مواجه هستند.

طبق اعلام هلال احمر فلسطین، کارکنان و پرسنل بهداشت و درمان در نوار غزه به دلیل کمبود منابع و تجهیزات قادر به پاسخگویی به نیاز‌ها نیستند.

ادامه حملات به غزه، بحران در بیمارستان‌ها و شهادت یک خبرنگار دیگر

همزمان با این حملات، درگیری زمینی رزمندگان مقاومت با اشغالگران نیز در مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و آنها ضربات سنگینی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند.

در همین راستا، گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در رفح خبر داد.

گردان‌های القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیاتی مشترک با گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس یک خودروی نظامی را با راکت «یاسین ۱۰۵» در خیابان «السکه» اردوگاه «الشابوره» در رفح هدف قرار داده و آن را منهدم کردیم.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگی را علیه غزه آغاز کرده است که تا کنون بیش از ۱۲۸ هزار فلسطینی را شهید و مجروح کرده است و اکثریت آنها کودک و زن هستند. این حملات همچنین منر به مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار تن شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->