درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

بهره‌مندی ۷هزار نفر از سامانه‌های دورکاری در شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۴۰۰۴
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
بهره‌مندی ۷هزار نفر از سامانه‌های دورکاری در شهرداری مشهد
مدیرعامل سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: حدود ۷ هزار نفر از کارکنان و تعدادی از پیمانکاران شهرداری برای دورکاری از سیستم اتوماسیون اداری و سامانه‌های گوناگون شهرداری استفاده کرده‌اند.
لاله‌سادات کوثری- رجائیان، در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر افزود: در یک وضعیت همه‌گیری ویروسی مسری، کاهش حضور افراد در محیط‌های عمومی زنجیره انتقال بیماری را قطع می‌کند و دقیقا در همین‌روزهاست که دورکاری در مشاغل مختلف دیگر مسئله‌ای تجملی به‌حساب نمی‌آید، بلکه واجب می‌شود.

وی گفت: سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد نیز در ادامه برنامه‌های خود برای هوشمندسازی مشهد و نیز بنابه تمهیدات ویژه این‌روز‌ها زیرساخت‌های ارتباطی به‌منظور ممکن‌ساختن دورکاری را برای تمامی پرسنل شهرداری مشهد فراهم کرده است.

وی ادامه داد: انتقال تماس شماره‌تلفن‌های شبکه (Voip) به تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری از اقداماتی بوده که در‌این‌زمینه انجام شده است تا پرسنل بتوانند از منزل خود به ارائه خدمات بپردازند.

وی افزود: ارتباط کارکنان کلیه بخش‌های شهرداری با یکدیگر که پیش‌ازاین ازطریق سامانه Lync در درون شهرداری صورت می‌گرفت اکنون با استفاده از تلفن‌همراه و سیستم شخصی کارکنان در منزل نیز میسر است، تا در فرایند انجام امور خللی ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بااشاره‌به اینکه امکان تشکیل ویدئوکنفرانس و جلسه مجازی نیز از این راه وجود دارد گفت: درکنار سیستم اتوماسیون اداری شهرداری که پیش از این نیز برای دورکاری دردسترس بود، اکنون امکان دسترس از راه دور به تعدادی از سامانه‌های دیگر همچون سامانه‌های مالی نیز فراهم شده است، تا کارشناسان مربوطه درصورت لزوم بتوانند از منزل خود هم امور را پیگیری کنند.

رجائیان بیان کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه اختصاصی و مناسب (VPN) برای ۸۹۶ مورد نیز درهمین‌راستا صورت گرفت تا دسترس پرسنل از منزل به سیستم خود و سامانه‌های موجود در آن در شهرداری ممکن گردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->