بلینکن و وانگ یی در لائوس دیدار کردند واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی به مراسم تحلیف «پزشکیان» می‌آیند جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان فردا (۷ مرداد) در حسینیه امام‌خمینی‌(ره) برگزار می‌شود رئیس‌جمهور گامبیا: امیدوارم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان برای مراسم تحلیف به تهران می‌آیند
سرخط خبرها

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی: مجلس به بهانه تعامل با دولت چهاردهم، از اصول و خطوط قرمز خود عدول نمی‌کند

  • کد خبر: ۲۴۱۱۱۲
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی: مجلس به بهانه تعامل با دولت چهاردهم، از اصول و خطوط قرمز خود عدول نمی‌کند
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به بهانه تعامل از اصول و خطوط قرمز خود عدول نمی‌کند، گفت: امیدوارم که نمایندگان به فرض تعامل و همکاری از برخی اصول مهم غفلت نکنند.

احسان عظیمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص همکاری مجلس با دولت چهاردهم، اظهار کرد: اگر مجلس به عنوان یک رکن مهم قوای سه‌گانه نخواهد با دولت جدید همراهی کند یا حتی برای این همراهی شرط و شروط بگذارد اینجا کار دولت دچار اخلال شده و به تبع آن کار مردم و کشور دچار اخلال می‌شود.

وی افزود: اگر می‌گوییم مجلس ریل‌گذار حرکت قطار دولت است، زمانی ریل حرکت دچار آسیب باشد قطار نمی‌تواند به درستی حرکت کند. اصل بر این است که قطعا مجلس باید همراهی کند از طرفی مردم و جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند و از طرفی بخش زیادی از مردم درانتخابات شرکت نکردند که شاید ناظر برهمین دغدغه‌ها، اعتراضات و گله‌هایی باشد که نسبت به وضعیت جامعه در حوزه‌های مذکور دارند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا فرصتی نداریم و همه مسئولین باید برای رفع مشکلات تلاش کنند، مردم خوبی داریم، اما قطعا گله‌هایی دارند که باید رفع شود که در زمره وظایف مسئولین است. اگر بخواهیم این مشکلات حل شود می‌توان به برخی مسائل پیش‌پا افتاده که اگر دامن بزنیم اختلافات را بیشتر می‌کند، نپردازیم. اگر رهبر انقلاب تاکید می‌کنند که حتما مجلس و دولت تعامل سازنده داشته باشند برای این است که گره‌گشای مشکلات باشیم؛ حتی پیش از دیدار با حضرت آقا حتما در مجلس نگاه بر این بوده است که این تعامل باید با دولت چهادهم باشد.

عظیمی‌راد با تاکید بر اینکه مجلس به بهانه تعامل از اصول و خطوط قرمز خود عدول نمی‌کند، گفت: امیدوارم که نمایندگان به فرض تعامل و همکاری از برخی اصول مهم غفلت نکنند. ما برای اینکه کمک کنیم به دولت آقای پزشکیان، باید کمک کنیم که وزرای شایسته‌ای را در وزارتخانه‌ها بگمارند اگر وزیری صرفا برای مسائل سیاسی و حزبی جناحی بیاید و مجلس بدون درنظر گرفتن این موضوع رای اعتماد بدهد اولین آسیب به مجلس وارد می‌شود چرا که به جهت کارآمدی با این وزیر دچار چالش خواهد بود و این وزیر نمی‌تواند برای مردم آورده مطلوبی داشته باشد بنابراین اگر مسیر حرکت از ابتدا مدیریت نشود دچار چالش خواهیم شد.

وی افزود: در عینی که قطعا اراده مجلس دوازدهم بر همکاری و تعامل است؛ مجلس تاکید دارد ورزای آقای پزشکیان دارای خصیصه‌های مورد نظر رهبر انقلاب باشند، برنامه‌های کیفی و کارآمد داشته باشند و اراده آن‌ها بر اجرای برنامه‌ها با تلاش شبانه‌روزی باشد که بتوانیم کشور را از برخی مسائل و مشکلات عبور دهیم و اگر نخواهیم از این وضعیت عبور بدهیم اولین کسی که آسیب می‌بیند آقای پزشکیان و دولت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم ثابت کردند پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، اما با کسی عهد اخوت ندارند، اگر شاهد حرکت رو به رشد باشند، استقبال خواهند کرد و در غیر این صورت از حق مسلمشان در نظام مردم سالاری در انتخابات استفاده می‌کنند و جای افراد را به گروه‌های دیگر و افراد دیگر می‌دهند به نظر می‌رسد آقای پزشکیان باید از این فرصت خدمت و اعتماد مردم بهترین استفاده را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->